• De trailer is niet zo heel ranzig, maar geloof me, als je saw al ranzig vind moet je deze film NIET kijken. Al heeft het wel een zeer goede verhaallijn.


    Ik ben gemeen xoxo

    Valentino schreef:
    (...)

    Bedoel je toevallig 'The Human Centipide' of zo?


    Die ja


    "Ignite, my love. Ignite."

    Die over die menselijke duizendpoot is alleen maar ziek omdat die kerel moet poepen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik heb net 'Te human centipide' online gekeken. WAT EEN ACHTERLIJKE FILM! Er is werkelijk geen hol aan. Ik heb vet veel gespoeld.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 16:10 ]


    To infinity and beyond •

    Barbiedoll schreef:
    Ik heb net 'Te human centipide' online gekeken. WAT EEN ACHTERLIJKE FILM! Er is werkelijk geen hol aan.

    Joh.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik ben echt heel nieuwsgierig maar ik weet zeker dat ik er nachtmerries van ga krijgen. Al heb ik Dead Snow ook gezien, zonder nachtmerries.


    Gradually, then suddenly..

    Sombres schreef:
    Ik ben echt heel nieuwsgierig maar ik weet zeker dat ik er nachtmerries van ga krijgen. Al heb ik Dead Snow ook gezien, zonder nachtmerries.
    Komt omdat het eerder slachtfilms zijn dan films om je bang te krijgen.

    Ik denk dat dit ook een slachtfilm is.


    I live for the applause, you will die for it.

    Klinkt best leuk. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Shockwave schreef:
    niks is mij te ziek.
    Dead Snow gezien.
    Saw gezien.
    2001 Maniacs gezien.
    Wat hebben we nog meer..


    Same here!


    I´m nothing special.

    Beleza schreef:
    Die over die menselijke duizendpoot is alleen maar ziek omdat die kerel moet poepen.


    Ik was nieuwsgierig en ging zokeen op wiki en het einde is nasty en alles >3<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ziet er eigenlijk wel eluk uit:X


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is de trailer eng? ;x


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Deze moet ik zien!


    Life begins at the end of your comfort zone

    Waar gaat het over? Hij lijkt me wel vet. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Beleza schreef:
    Die over die menselijke duizendpoot is alleen maar ziek omdat die kerel moet poepen.


    Jij vindt die film alleen daarom ziek?
    o.O
    Dus niet het feit dat hij die mensen hun mond en anus aan elkaar vast ging naaien?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 15:49 ]


    Here & Now

    Ik vind persoonlijk Saw erger :P