• Het is nog al een lang verhaal en ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen eigenlijk....



    Een paar maanden geleden ontmoete een goede vriendin van mij een jongen genaamd N. Ze werden verliefd en krijgen een relatie. Deze duurde iets van 3 maanden. In deze 3 maanden en nu nog steeds ging/ga ik ook veel met N om. Dat werd niet door iedereen geaccepteerd. Ik ben dan ook vaak in de struiken geduwd en in elkaar geslagen door jaloerse meiden. Maar vandaag is dat tot een top punt gekomen. Ik was de hele ochtend bij N thuis en we hadden samen pannenkoeken gemaakt en het gewoon gezeilig gemaakt. Maar een paar meiden die denk ik mijn fiets hadden zien staan ofso. hebben me opgewacht en me voor de zoveelste keer in elkaar geslagen. ik veolede de klappen niet eens meer. Alleen omdat ik met N omga. Mijn fiets is na de klote en ik heb mijn rechterbeen gebroken..........

    En dat alleen omdat mijn beste vriend toevallig knap is....

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 23:23 ]

    Btw, wtf is er mis met die mensen in de omgeving? Zien ze dat niet ofzo? Komen er geen mensen langslopen? ..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De aangifte vandaag ging goed en ze gaan de meiden natrekken en verhoren etc,

    Word zeker vervolgd.

    dulcetly schreef:
    (...)
    Ze heeft er ook niet voor gekozen haar been te breken? En een groep tegen één persoon is niet bepaald eerlijk hé.


    Zo bedoel ik het ook niet, maar ik bedoel dat je tegen zoiets gewoon aangifte moet doen. Je moet het echt niet zo ver laten komen dat ze je helemaal 'kapot' kunnen maken.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Elies94 schreef:
    (...)

    Zo bedoel ik het ook niet, maar ik bedoel dat je tegen zoiets gewoon aangifte moet doen. Je moet het echt niet zo ver laten komen dat ze je helemaal 'kapot' kunnen maken.


    Geloof me zo gemakkelijk doe je dat niet hoowr...

    Elies94 schreef:
    Sorry maar je laat je toch niet in elkaar slaan? Zeker niet meerdere keren..


    OMG, hallo, denk je dat ze erom gevráagd heeft in elkaar geslagen te worden?!


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Wow... Zijn die mensen geschift ofzo!
    Ze gaan tog niet zomaar iemand in elkaar slaan? o_O


    26 - 02 - '16

    Houd je ons op de hoogte :)?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Houd je ons op de hoogte :)?


    Doe ik (flower)

    Wauw, ik wist niet dat dat soort dingen echt gebeurden in Nederland. In cheesy manga's, okee. In het echt? Ernstig.

    Veel sterkte, meid.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    We zijn net door de politie gebeld.

    De meiden zitten in voorarrest maar omdat ze minderjarig zijn mogen ze hun voorarrest thuis uitzitten -_-.

    Nu is het afwachten hoe de verhoren gaan.

    Hale schreef:
    We zijn net door de politie gebeld.

    De meiden zitten in voorarrest maar omdat ze minderjarig zijn mogen ze hun voorarrest thuis uitzitten -_-.

    Nu is het afwachten hoe de verhoren gaan.
    that's suck o.o , maar aan de ene kant denk ik dat ze een lange preek hebben gehad van hun ouder ='D . nouja veel geluk met dat die meiden gepakt worden :Y)


    Shoganai i ne~

    Ik wil de mensen wel slaan (krul)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat vind je beste vriendin/goede vriendin er eigenlijk van?


    SLOAN.

    McGonnall schreef:
    Wat vind je beste vriendin/goede vriendin er eigenlijk van?


    Hij voelt zich helemaal schuldig enzo.

    echt zeilig.

    Hale schreef:
    (...)

    Hij voelt zich helemaal schuldig enzo.

    echt zeilig.


    Maar hij kan er niks aan doen.


    "Ignite, my love. Ignite."