• Het is nog al een lang verhaal en ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen eigenlijk....



    Een paar maanden geleden ontmoete een goede vriendin van mij een jongen genaamd N. Ze werden verliefd en krijgen een relatie. Deze duurde iets van 3 maanden. In deze 3 maanden en nu nog steeds ging/ga ik ook veel met N om. Dat werd niet door iedereen geaccepteerd. Ik ben dan ook vaak in de struiken geduwd en in elkaar geslagen door jaloerse meiden. Maar vandaag is dat tot een top punt gekomen. Ik was de hele ochtend bij N thuis en we hadden samen pannenkoeken gemaakt en het gewoon gezeilig gemaakt. Maar een paar meiden die denk ik mijn fiets hadden zien staan ofso. hebben me opgewacht en me voor de zoveelste keer in elkaar geslagen. ik veolede de klappen niet eens meer. Alleen omdat ik met N omga. Mijn fiets is na de klote en ik heb mijn rechterbeen gebroken..........

    En dat alleen omdat mijn beste vriend toevallig knap is....

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 23:23 ]

    oh, dat is echt erg.


    <3

    Nevada schreef:
    (...)
    Beter. Je moet echt aangifte doen. Ze kunnen je dit niet maken. Ze kunnen je toch niet verbieden om met hem om te gaan .____.


    Ja,het is gewoon jaloersheid....

    Naar je ouders en aangifte doen :O Dit kan echt niet! Dit is zinloos geweld :|


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ouders, politie!
    FBI, CIA, HET LEGER
    IETSS efskgisjgksojgkshsdhr


    I live for the applause, you will die for it.

    Niet te geloven dat je dat al die tijd hebt gepikt van die klerewijven. Tenzij jij de komende jaren in angst wil leven, zou ik maar eens aangifte gaan doen :]
    En sterkte. Hopen dat gerechtigheid uitkomt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Immagine schreef:
    wow teenagers going crazy?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Vertellen aan je ouders en dan meteen naar de politie!

    Whut the motherfuck.


    Here & Now

    Shockwave schreef:
    ouders, politie!
    FBI, CIA, HET LEGER
    IETSS efskgisjgksojgkshsdhr


    Stuur het Quizlet leger eropaf. Ziet het al voor zich hoe meer dan 300 leden van Q tegenover die idiote wijven staan en ze het in hun broek doen van angst

    Maar ontopic, het is wel beter als je aangifte doet ja. Dit kan gewoon niet ongestraft doorgaan, want op een gegeven moment kan het zelfs verder gaan dan dit. Ik wens je beterschap toe en hoop dat alles snel weer goed komt, en als ze alsnog door gaan moeten we echt het Q leger oproepen.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    JustHateLove schreef:
    (...)

    Stuur het Quizlet leger eropaf. Ziet het al voor zich hoe meer dan 300 leden van Q tegenover die idiote wijven staan en ze het in hun broek doen van angst

    Maar ontopic, het is wel beter als je aangifte doet ja. Dit kan gewoon niet ongestraft doorgaan, want op een gegeven moment kan het zelfs verder gaan dan dit. Ik wens je beterschap toe en hoop dat alles snel weer goed komt, en als ze alsnog door gaan moeten we echt het Q leger oproepen.


    Q LEGER FUCK YEAH!!!!!!!!

    Oh my fucking god
    Sterkte meisje
    (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Holyfuckingshit?
    What the fack is wrong with them o-O


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik zou aangifte doen bij de police
    And Beterschap (flower)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    dat is gewoon te erg :O
    ik zou inderdaad aangiften doen voor mishandeling dat is inderdaad het beste.

    maar soms snap ik niet dat mensen niet snappen dat je goed BEVRIEND kan zijn met een jongen, mensen zoeken er altijd meer achter.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    zo kut. zeker nu je in de zomer je been hebt gebroken.. -.-' beter worden ze opgepakt als je aangifte hebt gedaan. _O_


    Right now. Someone you haven't met is out there wondering what it would be to meet someone like you.