BeSlytherin schreef:
(...)ik snap ik heb het niet gehad (wil ik ook niet hebben) dus ja ik begrijp het dat je boos word ^^
toen ik gepest werd was ik zo onzeker over me uiterlijk dat ik veel ongezond at maar toch weinig waardoor ik ook niet aan kwam nu ben ik blij dat ik dat deed omdat ik nu van bewust ben wat ik moet gaan eten en een goed gewicht heb
Ongezond eten kan geen kwijt, als het maar met mate is.
Mijn probleem is dat ik op de basisschool heel erg gepest werd. Ik zocht steun bij het sporten en ik begon steeds meer te sporten. Op de middelbare school had ik niet echt vrienden, omdat ik liever aan het sporten was dan dat ik bij hun troost zocht. Na het eerste jaar stopte ik met zwemmen, maar starte ik een andere sport op. Ik had wel vrienden, maar ze kozen altijd andere mensen boven mij. Ik begon te denken dat ze me lelijk vonden en begon af te vallen, het begon gezond. Dit was halverwege het tweede jaar. Mijn opa overleed en ik zocht steun bij het sporten en bij het eten, of eigenlijk: Bij het niet eten.
Tot ik een vriend kreeg (waaar ik eerder vanavond een topic over maakte dat het uit was, het is gelukkig weer goed!) en me eindelijk gewaardeeld voelde. Het probleem is, dat hij achter mijn eet en sportobsessie kwam. De controle werd van me afgenomen door hem en ik was kwaad, ik denk dat hierdoor ook de ruzies kwamen die we steeds kregen.. Ik ben hem er wel dankbaar voor, maar helaas ben ik nog steedsbezig met genezen.
Ik ben gemeen xoxo