• Ik ben op zoek naar de volledige boekenset van Harry Potter, het liefst in het Engels. De goedkoopste versie die ik nu gevonden heb is €71,- maar ik vroeg me af of iemand anders hier ook de serie compleet heeft, en hem misschien voor minder ergens gehaald heeft, want het is wel veel geld 8'D

    Ik kan ze niet halen bij de bieb, btw, omdat ze de boeken hier en hier in de omgeving niet hebben. Niet volledig, in ieder geval. Alleen het laatste deel ._.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 20:37 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kan je het niet lenen bij de bieb?
    Of wil je het echt zelf hebben?


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    ik miss alleen nog deel 6 maar ik weet niet. Miss ff op marktplaats kijken?

    Ik heb ze compleet in het Nederlands, maar nee die geef ik niet weg.
    In de bieb kan je ze vrij makkelijk lenen nu vind ik.


    SLOAN.

    Ik heb de volledige boekenset! Maar in het Nederlands & ik heb ze gewoon gehaald in een boekenhandel (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Jiles schreef:
    Kan je het niet lenen bij de bieb?
    Of wil je het echt zelf hebben?


    Nee, want hier hebben ze alleen de laatste in het Engels, verder gewoon niets. D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Nee, want hier hebben ze alleen de laatste in het Engels, verder gewoon niets. D:

    Ow dat is wel jammer.
    Maar ik denk niet dat je het ergens veel goedkoper kan vinden. Op zich vind ik 71 euro niet echt duur voor alle 7 boeken.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Je kan toch die kleine pocketjes kopen?


    SLOAN.

    71 euro voor zeven boeken is niet veel, dat is 10 euro en een paar cent per boek, goedkoper ga je ze niet vinden vrees ik.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb hem in het Ned. via marktplaatst. Heb hem voor mijn verjaardag gehad , weet niet hoeveel het kostte.

    Edit : iets tussen de 30 en 50 euro . Maar dat was maar tot 6, 7 heb ik er apart bij gekregen van iemand die hem dubbel besteld had :')

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 20:43 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    doe zoals ik, vraag rond bij familie en vrienden, zo heb ik de laatste vier voor €6,60 ( deel zeven gekocht ( 5 euro) , deel vijf gewonnen ( 1,6 euro) en deel 4 & 6 gekregen)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik zou het niet weten, misschien tweedehands? Ik heb de boeken in de loop der jaren verzameld, iedere keer als ze uitkwamen, kocht ik ze meteen (A)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik was gisteren in de Standaard Boekhandel en toen was elk deel er (behalve het laatste) voor 5 euro per stuk. Die zijn wel in het Nederlands (:


    Never run out of reasons to smile...

    Bij Amazon zijn de 48 dollar, wat ongeveer 42 euro ofzo is. Dan moet je wel verzendkosten betalen, maar dat is niet heel veel.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Finnick schreef:
    Ik zou het niet weten, misschien tweedehands? Ik heb de boeken in de loop der jaren verzameld, iedere keer als ze uitkwamen, kocht ik ze meteen

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 22:59 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Orchideous schreef:
    71 euro voor zeven boeken is niet veel, dat is 10 euro en een paar cent per boek, goedkoper ga je ze niet vinden vrees ik.

    Het is idd niet veel als je het uitrekent.

    Maar wel een redelijke som om ineens neer te leggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.