• Ik mag mijn haar stijlen! :9~ Ik heb ben hier echt al zo'n twee jaren voor aan het zeuren en eindelijk mag het van mijn ouders, als laat verjaardagscadeau!

    Maaaar... Stijlen gaat met mijn haar, maar eigenlijk wil ik het niet helemaal stijl hebben. Zo is mijn haar nu. Ik heb dus pijpenkrullen. (Ja, het bovenste gedeelte is gestijld met de stijltang.) En ik wil heel erg graag dit haar (maar dan in mijn natuurlijke haarkleur).

    Heeft er iemand ervaring met haren permanent laten stijlen? Zoja; zijn er slechte bijwerkingen? En zou het mogelijk zijn om mijn haar te laten stijlen tot min of meer die laatste prent?

    Hopelijk zijn hier mensen met wat ervaring, zodat ik een idee heb waaraan ik begin. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Niet doen, je hebt zulk prachtig haar!
    Probeer het eerst gewoon tijdelijk.. (:

    Brooklyn schreef:
    Van een permanent , gaat je haar helemaal kapot, ik heb ook is een permanent latn zetten maar dan met krullen , mijn haar was helemaal droog en kapot daarna , dus ik zou er toch even over nadenken (:
    je kan zowiezo als je je haren stijlt met de stijltang een speciale spray er eerst opspuiten dat je haren er beter tegen beschermt (:

    Ik ken iemand die regelmatig krullen laat leggen en haar haar blijft er heel mooi en gezond uitzien hoor ;]
    Ligt misschien aan welke producten je gebruikt?
    Als je een stijltang gebruikt, gebruik je best ook een beschermende spray van bij de kapper.


    Has no one told you she's not breathing?

    Denk niet dat permanent stijlen zo gezond is.
    Ik zou gewoon een goeie stijltang halen, een beschermende mousse oid en dan je haar stijlen. Kun je altijd kiezen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Je mocht je haar niet stijlen..? -facepalm-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Shockwave schreef:
    NEEEEEEEEEE
    niet perm stijlen @_@
    Het leuke juist aan krul haar, is dat je kan afwisselen. Heb ik ook. Bijna iedereen heeft stijl haar van zichzelf en heeft dat dus ook elke dag.
    Met krullen kun je afwisselen met stijlen :>

    En die 2e foto, ik denk dat je dat van nature moet hebben? Denk niet dat je niet met stijlen krijgt..


    Demi heeft van nature stijl haar, niet op die manier slag. Je kan het iig met een stijltang na laten bootsen, want mijn vriendin heeft dat ooit is bij mij op die manier gedaan, omdat ik dat zo ontzettend mooi vind. Print de foto anders uit en ga het bij je kapper vragen? (:
    Wel een foto laten zien wanneer je het gedaan hebt, hè? Ik wens je veeeeel succes! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Je hebt echt kei mooi haar, maar ik denk dat die haarstijl je kei leuk gaat staan. (:


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Fragile schreef:
    Niet doen, je hebt zulk prachtig haar!
    Probeer het eerst gewoon tijdelijk.. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nope ik heb er geen ervaring mee aangezien ik geen krullen heb...
    Maar als ik jou was zou ik het niet permanent laten stijlen, wie weet zal je je eigen haren erg missen en heel goed is het nou ook weer niet voor je haar en dat haar van Demi krijg je ook niet gemakkelijk. Volgens mij kost dat best wel tijd om dat echt zo te krijgen -Elke! dag-


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    C18 schreef:
    Denk niet dat permanent stijlen zo gezond is.
    Ik zou gewoon een goeie stijltang halen, een beschermende mousse oid en dan je haar stijlen. Kun je altijd kiezen :]

    Dit dus...


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Endure schreef:
    Je mocht je haar niet stijlen..? -facepalm-


    Nee, niet permanent. Wel met een stijltang, maar dat neemt heel erg veel tijd in beslag in iedere dag. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Shockwave schreef:
    NEEEEEEEEEE
    niet perm stijlen @_@
    Het leuke juist aan krul haar, is dat je kan afwisselen. Heb ik ook. Bijna iedereen heeft stijl haar van zichzelf en heeft dat dus ook elke dag.
    Met krullen kun je afwisselen met stijlen :>

    En die 2e foto, ik denk dat je dat van nature moet hebben? Denk niet dat je niet met stijlen krijgt..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Nee, niet permanent. Wel met een stijltang, maar dat neemt heel erg veel tijd in beslag in iedere dag. (:


    het is toch zeker jouw haar? Je ouders hoeven er niet mee rond te lopen :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    het is toch zeker jouw haar? Je ouders hoeven er niet mee rond te lopen :']


    Vond ik ook. Maar ze bleven maar zeggen dat ik er pas zelf over mocht beslissen als ik 18 ben, maar uiteindelijk hebben ze toegegeven voor mijn 17de verjaardag. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik zou het niet doen, zonde! Je krijgt nooit meer die krullen van nu terug en tja.


    SLOAN.

    een meisje die ik kende heeft dat ook ooit eens gedaan, ze kreeg heel dun en flatserig(is dat een woord) haar. Niet echt mooi.
    Maar dat kan natuurlijk ook aan haar haren liggen ofzo.
    Maar ik zou het niet doen want je krijgt je haar nooit meer je haar zoals nu.
    Maar als jij er achter staat , waarom niet toch ?!


    Listen to your heart and your dreams come true ~