• Ik mag mijn haar stijlen! :9~ Ik heb ben hier echt al zo'n twee jaren voor aan het zeuren en eindelijk mag het van mijn ouders, als laat verjaardagscadeau!

    Maaaar... Stijlen gaat met mijn haar, maar eigenlijk wil ik het niet helemaal stijl hebben. Zo is mijn haar nu. Ik heb dus pijpenkrullen. (Ja, het bovenste gedeelte is gestijld met de stijltang.) En ik wil heel erg graag dit haar (maar dan in mijn natuurlijke haarkleur).

    Heeft er iemand ervaring met haren permanent laten stijlen? Zoja; zijn er slechte bijwerkingen? En zou het mogelijk zijn om mijn haar te laten stijlen tot min of meer die laatste prent?

    Hopelijk zijn hier mensen met wat ervaring, zodat ik een idee heb waaraan ik begin. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik denk zomaar dat je dan eerst moet laten stijlen en dan een grove permanent erin moet zetten.


    Your make-up is terrible

    Je haren laten stijlen is sowieso niet goed voor je haren, net zoals als je zelf je haren stijlt. Maar ik vind je haren echt heel mooi zoals ze nu zijn ;3.


    To infinity and beyond •

    Oh wauw, wat leuk! Al ben ik stiekem wel jaloers op jouw prachtige krullen hoor.
    Misschien kan je eerst met een gewone stijltang proberen dat kapsel van Demi na te bootsen? Zo weet je gelijk of het mogelijk is om het zo te krijgen.
    Als het dan gelukt is, kan je een foto maken van 't eindresultaat en die foto en de foto van Demi meenemen als je naar de kapper gaat, zodat die 't op die manier permanent kan stijlen. Ik denk dat dat niet veel kwaad kan hoor ^^
    En mocht 't misgaan en niet staan, kan je 't altijd weer gewoon gaan krullen met een krultang, toch?

    Laat je een foto zien wanneer je bent geweest? =D


    “Love is a contradiction.”

    NEEEEEEEEEE
    niet perm stijlen @_@
    Het leuke juist aan krul haar, is dat je kan afwisselen. Heb ik ook. Bijna iedereen heeft stijl haar van zichzelf en heeft dat dus ook elke dag.
    Met krullen kun je afwisselen met stijlen :>

    En die 2e foto, ik denk dat je dat van nature moet hebben? Denk niet dat je niet met stijlen krijgt..


    I live for the applause, you will die for it.

    Archibald schreef:
    Oh wauw, wat leuk! Al ben ik stiekem wel jaloers op jouw prachtige krullen hoor.
    Misschien kan je eerst met een gewone stijltang proberen dat kapsel van Demi na te bootsen? Zo weet je gelijk of het mogelijk is om het zo te krijgen.
    Als het dan gelukt is, kan je een foto maken van 't eindresultaat en die foto en de foto van Demi meenemen als je naar de kapper gaat, zodat die 't op die manier permanent kan stijlen. Ik denk dat dat niet veel kwaad kan hoor ^^
    En mocht 't misgaan en niet staan, kan je 't altijd weer gewoon gaan krullen met een krultang, toch?

    Laat je een foto zien wanneer je bent geweest? =D


    Dat is een goed idee! Ik ga het eerst eens zelf proberen met de stijltang!

    En als ik geweest ben (dat kan wel nog een paar weken duren) zal ik zeker een foto plaatsen! =D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Geloof me als ik zeg dat het spul dat een gewone kapper daarvoor gebruikt niet straf genoeg is om jou haar stijl te krijgen. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Shockwave schreef:
    NEEEEEEEEEE
    niet perm stijlen @_@
    Het leuke juist aan krul haar, is dat je kan afwisselen. Heb ik ook. Bijna iedereen heeft stijl haar van zichzelf en heeft dat dus ook elke dag.
    Met krullen kun je afwisselen met stijlen :>

    En die 2e foto, ik denk dat je dat van nature moet hebben? Denk niet dat je niet met stijlen krijgt..


    Het probleem bij mijn haar is dat ik het nooit kan afwisselen. Ik heb het altijd gekruld, want als ik mijn haar moet stijlen, duurt dan gemakkelijk anderhalf uur. En die tijd heb ik vaak niet en ik ben vaak te lui om eraan te beginnen.

    Ik weet niet goed of je dat nu van nature moet hebben of niet, de persoon op die foto (Demi Lovato) heeft wel al veel verschillende kapsels gehad, dus ik denk dat ze dat ook gewoon heeft laten zetten bij de kapper. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Orchideous schreef:
    Geloof me als ik zeg dat het spul dat een gewone kapper daarvoor gebruikt niet straf genoeg is om jou haar stijl te krijgen. (:


    Neen? Maar ik heb wel een vriendin waarbij het gelukt is... Zij had min of meer mijn haar (misschien iets grotere krullen) en zij heeft nu heel erg stijl haar (al moet ze er iedere dag toch nog even met de stijltang overheen). (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Het nichtje van een vriendin van me had ook allemaal krullen, het leek net een afro :x En toen had ze het gestijlt bij de kapper en toen was het wel minder 'poef' maar het leek net alsof haar haar was bewerkt met een wafelijzer, weetjewel, zo'n ding voor in je haar x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Neen? Maar ik heb wel een vriendin waarbij het gelukt is... Zij had min of meer mijn haar (misschien iets grotere krullen) en zij heeft nu heel erg stijl haar (al moet ze er iedere dag toch nog even met de stijltang overheen). (:


    ik heb ook heel erg harde krullen en heb het ook een jaar geleden laten doen, een klein weekje later was er niets meer van te zien.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    ik heb ook heel erg harde krullen en heb het ook een jaar geleden laten doen, een klein weekje later was er niets meer van te zien.


    Misschien had de kapper niet de juiste producten gebruikt voor jouw haar? Naja, in ieder geval... Ik kan het altijd proberen! ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Koop een goede style tang. Daar bereik je meer mee. En goed spul voor je haar zodat het niet dood gaat.


    Some angels have no wings.

    Je hebt net zo'n mooie krullen!
    Met jouw haar is het erg moeilijk om stijl te blijven. Eer het volledig stijl is, ben je twee uur verder en aan je soort krullen te zien, zijn ze na een uurtje weer terug.
    Ik zou het bij de kapper laten ontkrullen. In het begin is het dan heel erg stijl, maar na een tijdje gaat het dan bekken. Je kan het dan eventueel bijstijlen. Door gewoon wat water op je handen te doen en wat in je haar te frommelen creëer je dan bekken. Dat is het dichtste dat je bij dat kapsel kan komen, maar zo'n haar zal jij nooit kunnen hebben. :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Je hebt net zo'n mooie krullen!
    Met jouw haar is het erg moeilijk om stijl te blijven. Eer het volledig stijl is, ben je twee uur verder en aan je soort krullen te zien, zijn ze na een uurtje weer terug.
    Ik zou het bij de kapper laten ontkrullen. In het begin is het dan heel erg stijl, maar na een tijdje gaat het dan bekken. Je kan het dan eventueel bijstijlen. Door gewoon wat water op je handen te doen en wat in je haar te frommelen creëer je dan bekken. Dat is het dichtste dat je bij dat kapsel kan komen, maar zo'n haar zal jij nooit kunnen hebben. :]


    Dankjewel! Dat zijn goede tips! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Van een permanent , gaat je haar helemaal kapot, ik heb ook is een permanent latn zetten maar dan met krullen , mijn haar was helemaal droog en kapot daarna , dus ik zou er toch even over nadenken (:
    je kan zowiezo als je je haren stijlt met de stijltang een speciale spray er eerst opspuiten dat je haren er beter tegen beschermt (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.