• Ik zoek stories want de verveling begint toe te slaan...

    Ik lees enkel verhalen die in deftig Nederlands (of engels) geschreven zijn. Dat wil zeggen: geen smilies, zo weinig mogelijk spelfouten, geen sms of msn taal,...

    Liefst een verhaal dat nog niet héél veel hoofdstukjes heeft (een 20 tal max) en dat vaak geüpdatet wordt.
    Is je verhaal toch langer maar echt wel goed, plaats het dan, ik zie wel :)

    Ik lees GEEN:
    -Harry Potter
    -Justin Bieber
    -Pro ana of dergelijke verhalen
    -Tokio Hotel
    -One Direction
    -Thriller of Horror

    Ik lees WEL:
    -Twilight (liefst!!)
    -Onbekende personen
    -...

    Plaatsen maar!!
    En weet je niet zeker of ik het wel goed zal vinden, vraag het even en waag je kans!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ik ben net begonnen aan een nieuwe. =3 Hij heeft nu 4 hoofdstukken, met onbekende personen.

    Vélodrome d'Hiver

    Parijs, 16 juli 1942
    Donderochtend, heel vroeg, het tijdstip dat de 10-jarige Misha Polak ruw verstoord word uit haar slaap. Haar vader had hier al voor gewaarschuwt en is zelf gevlucht. Misha zelf blijft in bed liggen, zich van geen kwaad bewust. Papa is toch veilig, ze kwamen toch voor hem? Als haar moeder haar nog eens wakker maakt met een lijkbleek gezicht en zegt dat ze zich snel moet aankleden en haar spullen moet pakken begint ze zich wel zorgen te maken. Deze donderdag, die ze achteraf de zwarte donderdag noemt, is het begin van het einde.

    Misha Polak is één van de vierduizend Vel d'Hiv kinderen.


    Your make-up is terrible

    Asjeblieft, er zijn al wat hoofdstukjes, maar nog geen twintig en je leest ze zo door:


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard


    “Love is a contradiction.”




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personne: 4 hoofdstukje ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan reden.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 15:32 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    One too many.
    Dane is stuck between a rock and a hard place. He loves his girlfriend Leah to bits, and she loves him even more. But after his best mate James confesses his love for Dane, Dane's world turns upside down. He finds himself in bed with James not long after that, and it's the start of a timeless run away from heartbreak no one can prevent from happening. Dane finds out falling in love with two people at the same time is a very convient, but painful excuse to have an affair with his best mate. He splashes about, not realising; when you splash about, other people get wet...
    66 chapters.

    Call me at tea-time
    On one of Millie's late night trips to bar Gaiety she meets Neve, a deeply closeted lesbian, who is more scared of herself than anything else in the world. Millie soon finds herself enchanted by Neve's stunning appearance, and she tries everything to have a normal conversation with the blonde, Irish girl. But Neve gets more and more frightened of herself and what other people think as Millie confronts her with herself over and over again. The two slowly build up a strong friendship, build on discovering each other's secrets, and the perceiving of surpressed and forgotten longings. As the two girls grow closer together, Millie starts to wonder if they want the same things. And if they do, how do they work it all out?
    2 chapters.

    Both in English.


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    21 hoofdstukken haha xd
    het is onbekende personen, fantasy. Zie maar of je het wat vind :3
    http://www.quizlet.nl/stories/54730/catalian--fantasy/


    We can't spend our lives waiting to live.

    Klik hier voor Paperbag Princess, mijn story. Het gaat over een depressief meisje, Florence, die een 'bovennatuurlijke' jongen ontmoet. Een beetje het Twilight idee, maar dan geen vampieren, maar nimfen en halfdraken, en het loopt hier niet echt goed af... Ik heb al een proloog en het eerste hoofdstuk.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Heey.
    misschien vind je mijn verhaal leuk..
    hier is wel een linkje.
    x
    http://www.quizlet.nl/stories/56963/you-are-the-one-for-me-gregory-vd-wiel-en-fernando-torres/

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 17:02 ]


    Some things are changing too much.

    http://www.quizlet.nl/stories/54197/i-will-do-this-for-you-soph/

    Geen idee of het je aanspreekt, maar het is het proberen waard.

    http://www.quizlet.nl/stories/52775/secrets-in-a-relationship--jasper-hale/
    http://www.quizlet.nl/stories/55909/youre-beautiful--edward-cullen/

    Mijn twee twilight story's. Misschien dat je ze leuk vind:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Deze heeft wel al heel wat hoofdstukjes, maar kan je lezen als je je dus echt heel erg verveelt? (A)



    Kittie wordt geadopteerd door Charlie Swan, de vader van Bella. Bella zit in haar depri periode en haar vader probeert haar wat gezelschap op te dringen en gaat op advies van Billy naar een tehuis, hij geeft daarmee gelijk een kind een beter leven, komt Charlie zelf tot de conclusie. Kittie wordt het slachtoffer om als opvrolijk clown te dienen en om Bella te amuseren, oftewel uit haar depri periode te halen. Al snel ontdekt Kittie dat Bella's vader een beetje oppervlakkig is en dat hier veel meer aan de hand is. Wat Kittie niet weet, is dat het hier om een eeuwenoude strijd gaat tussen vampieren en wolven. Hoe red ze zich hier uit? Of is de rode gedaante die zij telkens ziet, haar eindlot?

    De link!

    Ik heb er nog eentje, een hele andere! :3
    Los jij deze moord als eerste op?



    Het is het jaar 2014 en president Barack Obama is voor de tweede keer herkozen tot president. In zijn eerste regeerperiode heeft hij veel vrede gebracht in de wereld. Nu probeert hij China ook onder dit vredesverdrag te krijgen, maar was dat misschien één brug te ver?

    Op de dag van de vergadering, wordt hij vermoord en het Witte Huis is in rep en roer.
    Twee agenten krijgen de speciale opdracht om deze moord zo snel mogelijk op te lossen. Kate Wilson en Jack Lumper zijn twee ervaren FBI agenten en werken sinds een jaar samen.


    Dat moet lukken, maar ben jij ze sneller af? Bij dit verhaal krijgt de lezer een speciaal logboek met alle informatie en bewijsstukken die er op dat moment zijn over de moord. De lezer krijgt soms wat extra bewijsstukken om de speurtocht nog spannender te maken!

    Dus wie lost dit als eerste op?


    De link!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 20:06 ]


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Ziet er allemaal leuk uit, ik ga eens kijken ;)

    Zijn er nog meer TWILIGHT verhalen?


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ik heb een story waar je kunt stemmen of het liedje goed is? -a-
    Click Ici

    Ik heb wel een verhaal met onbekende personen voor je. Klaprozen. En ik heb er nog twee, maar die hebben beide al veel meer dan 20 hoofdstukken. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    kijk maar op mijn profiel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan



    Wanneer Chiana en Noa verder knutselen aan de tijdmachine, gebeurt er iets heel onverwachts. Chiana en Noa worden in de tijdmachine gesleurt en verdwijnen naar een ander tijdperk. Het tijdperk van de beruchte piraat Jack Sparrow.
    Zal het Chiana en Noa lukken om weer terug naar haar eigen tijdperk te komen, of zullen ze voor altijd gevangen zitten bij de piraten?

    Je leest het in:
    Over the Sea


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'