• Ik zoek stories want de verveling begint toe te slaan...

    Ik lees enkel verhalen die in deftig Nederlands (of engels) geschreven zijn. Dat wil zeggen: geen smilies, zo weinig mogelijk spelfouten, geen sms of msn taal,...

    Liefst een verhaal dat nog niet héél veel hoofdstukjes heeft (een 20 tal max) en dat vaak geüpdatet wordt.
    Is je verhaal toch langer maar echt wel goed, plaats het dan, ik zie wel :)

    Ik lees GEEN:
    -Harry Potter
    -Justin Bieber
    -Pro ana of dergelijke verhalen
    -Tokio Hotel
    -One Direction
    -Thriller of Horror

    Ik lees WEL:
    -Twilight (liefst!!)
    -Onbekende personen
    -...

    Plaatsen maar!!
    En weet je niet zeker of ik het wel goed zal vinden, vraag het even en waag je kans!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Do I Love You Or Do I Love Not?

    Een verhaal over New York, jongeren, privileges, liefde, haat en dan ook nog de anonieme blogger die op de een of andere manier alle geheimen van iedereen te weten komt en het leven van de elite moeilijk maakt.

    Gossip Girl - NL
    Gossip Girl - Engels


    I was an angel living in the garden of evil

    ben net weer begonnen met een nieuwe story, t gaat over een meisje op een kostschool dat daar een relatie krijgt met een ander meisje. geen dikke seks ofzo hoor (:
    http://www.quizlet.nl/stories/57973/young-lost-amp-loved/


    hoi.

    deniselove schreef:
    TWILIGHT



    Melissa gumble gaat na het overlijde van haar moeder naar een andere stad doordat er teveel herinneringen overgebleven zijn in haar geboortestad.
    Ze gelooft niet in liefde omdat in haar verleden jongens haar al genoeg pijn hebben gedaan.
    Zal er veel veranderen wanneer ze in fork's komt en vind ze dit keer wel de vrienden die ze altijd al had willen hebben.


    http://www.quizlet.nl/stories/57975/youre-there-for-me-feat-edward-cullens/


    -



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.

    Ik heb een James Phelps verhaal. (:
    Misschien vind je dat wat?


    "Well, well. Look who we've got here!"