• Jap ik ben sinds gistere avond in spanje na 26 uur in de auto tezitten. ik heb niet geslapen man heb films zitten kijken en dan savonds naast me vader gaan zitten. en oplaatste reden we verkeerd ghaha. maar nu ben ik er en het is fackingg warm gistere avond 37 graden nu al 32 fzo. echt om tedood tegaan, hehe ^^


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Omg, hier in Nederland heeft het de hele nacht geregend en het is nu best wel fris buiten. -__-
    Ik wil ook op vakantie :'3

    Nu ben ik dus jaloers op jou.
    Ik wil zo graag op vakantie.Ik heb vannacht gedroomd dat ik toch naar Spanje ging.Spijtig was het maar een droom.Het kan wel zijn dat ik nog ga kamperen in Frankrijk , maar dat staat nog niet vast.Hier in België was het gisteren precies herfst.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ich bin jaloers op jou nu! =O Ik ga pas de 29e op vakantie voor 4 weken en dan moet ik ook vasten! WoeeeHooee dat is fijn. (cat) -Het leuke is wel dat je je trots voel en dat je met je familie eet aan tafel en het feesten enzo.-


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Het regent hier :( Maar ik ga zo, over 8 uur, naar Kenia vliegen (yeah)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik wil ook naar Spanje ):


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    -

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 1:03 ]


    Save me from myself.

    ik zit in Mallorca, het is al een paar keer minstens 45 graden geweest, de hele dag lang. (:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 1:04 ]


    Save me from myself.

    Hier in nederland heeft het allen maar geregend D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hier in nederland heef thet ech 3 dagen fzo achterelkaar gerend. Ik kan niet wachten om op vakantie te gaan en de 38 graden tegemoet te lopen!

    Nou zo warm hoeft het voor mij ook niet te zijn, maar dit weer hier in Nederland is ook niet meer leuk. Ik heb zowat al een week het idee dat het herfst is in plaats van zomer! :S
    Fijne vakantie nog! (:


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...