• Ik wil al naar de USA sinds ik een jaar of 4 ben en ik niet wilde douchen. En mijn vader mij lokte naar de douche door te zeggen dat we naar Amerika gaan.
    Ik wil er echt al heel lang heen en een paar van mijn vrienden zijn er al heen geweest en ik voel me zo depressief, want ah ik wil zo graag en dan droom ik erover en dan bakt mijn droom er niks van ;-;

    Waar willen jullie graag heen?

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 9:13 ]


    SLOAN.

    Wij zijn er aan het overlegggen of ik in Amerika kan studeren over 2 Jaar misschien aan een dans accademy of een theater school.

    Engeland! <3 .. Ben ik lekker makelijk x] En over 1 of 2 jaar zal ik daar ook wonen ^^ I SHALL!

    Nyan~ ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    New York, Londen, Parijs, Milaan, Moskou enzovoort.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Anchor schreef:
    the Wizarding World of Harry Potter in Orlando. Daar wil ik echt het liefst van alles naartoe en ik zal er ook naartoe gaan nog voor dat ik op de Universiteit zit! (cat)

    Ik ook, boks.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik wil echt héél graag een keer naar Nieuw-Zeeland :9~


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Amerika

    Ik wil heel graag naar Medulin -Kroatië- en naar Canada om eindelijk mijn familie eens te ontmoeten.


    your eyes are like stars in the night.

    I'd like to see the world.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik wil naar Australië of Nieuw-Zeeland. En Hawaii lijkt me ook heel vet, en dan leren surfen. En sowieso wil ik ooit nog eens terug naar New York, omdat ik het daar zóóó leuk vond :'D
    Mijn moeder was gisteren naar een vakantie naar Mexico aan het kijken, dat lijkt me ook echt heel vet.

    Eigenlijk wil ik naar zoveel.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Australië


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    USA


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."