• Alsjeblieft? (:
    Met deze twee foto's:



    De cover moet horizontaal zijn. De titel van de story is: Venom.
    Het is nog niet begonnen, maar het zal gaan over een vrouwelijke sergeant die enkele jaren geleden werd gegijzeld gehouden in een gevangenis onder vreselijke omstandigheden. Maar dit is niet eens de helft van de info, dus het ziet er inderdaad vaag uit.
    Het is ook niet alles wat er gebeurt, de rest komt later wel. (krul)
    Er mogen gerust ook andere foto's gebruikt worden.

    Ik kan ze niet klikbaar maken. Dus voor een grotere versie quote dit bericht gewoon en dan kopieer je de link maar. (cat)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 22:51 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Ja, maar ik vind 1 toch mooier. :x
    Want die's korter en die klinkt zo dapper.


    Where there is a sea there are pirates...

    Zoiets?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nim schreef:
    Zoiets?


    Wow, echt... Ik hou van jou. (flower)
    Héél erg bedankt! <3
    Nu nog wachten op Vida. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Wow, echt... Ik hou van jou. (flower)
    Héél erg bedankt! <3
    Nu nog wachten op Vida. (krul)

    Ik ben nu bezig aan een andere cover, maar ik denk dat je toch die van Nim kiest :'D
    Mijn covers zijn niks bij die van haar.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    (...)
    Ik ben nu bezig aan een andere cover, maar ik denk dat je toch die van Nim kiest :'D
    Mijn covers zijn niks bij die van haar.

    Maar ik vond je andere toch mooi! Die van Hitler niet, maar dat pas je wel aan! Ik wil je versie ook zien! Misschien dat ik dan twee covers gebruik. Als je er klaar mee bent (no pressure) post hem dan hier. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Maar ik vond je andere toch mooi! Die van Hitler niet, maar dat pas je wel aan! Ik wil je versie ook zien! Misschien dat ik dan twee covers gebruik. Als je er klaar mee bent (no pressure) post hem dan hier. ^^

    Ik ga er nu aan beginnen :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    (...)
    Ik ga er nu aan beginnen :3

    Okee :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Moet er een quote bij? :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Moet er een quote bij? :3

    Als je er een mooie vindt ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Deze



    Of deze:



    Óf deze :'D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    De middelste is gewoon perfect... Wow, dankjewel! Ik ga ze zeker weten allebei gebruiken, ik zou echt niet kunnen kiezen! :3


    Where there is a sea there are pirates...