• Zielige kindjes , Tokio Hotel is NIET emo zoals sommige onder jullie denken. Jullie zijn ook niet emo/scene omdat jullie Tokio Hotel luistere. Jullie zijn ook niet scene omdat jullie extensions hebben. Jullie zijn ook geen emo omdat jullie skinnny's dragen. Emo is trouwens een muziekstijl. Dus je kan geen emo zijn. Houw op me die domme topic's over ; Jhaa ik wil een nieuw kapsel , ik heb nu zo'n Emo/scene kapsel --' Heeel zielig !

    kuss Jeanie.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Laat die wannaB's
    Jij was zeker al in het begin de perfecte fan ofzo.
    En die mensen doen toch niks

    Whaah
    SupetKathy scoort weer een punt mensen n_n


    We can only learn to love by loving.

    en wat is nu het nut van dit topic?

    Nou dat zal Ik je Persondelijk vertellen iwantmyXTC Ze wilt beweren,, dat Blijkbaar iedereen Die een SkinnyJeans draagt,, Zwarte nagelak op heeft, Wannabe is :D (Onderandere ik0 [/Soorry ben er tog zo trots op]


    Dunno ><

    Laat die wannaB's
    Jij was zeker al in het begin de perfecte fan ofzo.
    En die mensen doen toch niks

    Peace (cool)


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Nou dat zal Ik je Persondelijk vertellen iwantmyXTC Ze wilt beweren,, dat Blijkbaar iedereen Die een SkinnyJeans draagt,, Zwarte nagelak op heeft, Wannabe is :D (Onderandere ik0 [/Soorry ben er tog zo trots op]
    STOEEER! Dan ben ik wannabe XD

    en dat vind ik TOCH zo leuk Ö
    laten we gezellig samen wannabe zijn _O_

    (...)STOEEER! Dan ben ik wannabe XD

    Jess!! Welkom Bij de Club!!! (dance)


    Dunno ><

    JA MAN IK WAS DE 1E EN JULLIE SIJN MIJN WANNABE WANNABE'S!


    We can only learn to love by loving.

    JA MAN IK WAS DE 1E EN JULLIE SIJN MIJN WANNABE WANNABE'S!
    OWKAAAY, DAN GAAN E GEZELLIG MET ZN ALLEN NICOL DE OPPERWANNABE AANBIDDEN _O_

    (...)OWKAAAY, DAN GAAN E GEZELLIG MET ZN ALLEN NICOL DE OPPERWANNABE AANBIDDEN _O_


    JA DUDE n_n
    ik heers over alle wannabe's waar dan ook terwereld!@


    We can only learn to love by loving.

    JA MAN IK WAS DE 1E EN JULLIE SIJN MIJN WANNABE WANNABE'S!
    Nouw ja zeg! En ik vroeg nog wel of je ook Wannabe Wannabe kon zijn!!
    Hihi!! Sorry,, Ben bettje Melig vandaag!! Mag ik Dan jou Trouwste onderdaan Zijn?! [A]


    Dunno ><

    Nee, ike WIll PRinCeSs Wannabe zijn!! Whahaha


    Dunno ><

    (...)

    JA DUDE n_n
    ik heers over alle wannabe's waar dan ook terwereld!@


    YEAAAH

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=13424
    Jongens ,, MEnsjes kijk hier op!!!! Ik heb even iets te zeggen op die Topic,, ja het gaat ook over Wannabe's!! :"D


    Dunno ><

    >.< Emo is een muziek stijl dat klopt maar Emo is ook een levens stijl (net als Goth, Punk enzz)

    Een skinny jeans is een emo broek maar ja de emo broek is "in" dus draagt meteen iedereen hem xD en dat je een skinny draagt betekend echt niet dat je emo ben xD

    mensen zeuren zo vaak daar word ik echt misselijk al die vooroordelen >.<

    -xxx- Welpje


    You can never wear to much black

    OFFtopic: @ persoon boven me: Gave username.
    Back to business: Zo ken ik er ook nog wel een paar. Je bent niet Gothic omdat je zwarte Victoriaanse jurken draagt, belangstelling hebt voor geschiedenis, jezelf graag uit dmv je creativiteit en een eigen mening hebt ontwikkeld voor dingen. En je bent al helemaal niet Gothic omdat je naar Goth bandjes luistert en belangstelling hebt voor de subcultuur. [Heeft Gothic cultuur even als voorbeeld genomen dus geen insults aub].
    @ Topicstarter: Waar zijn we nu eigenlijk mee bezig? Jij, noch ik kan bepalen of mensen emo, punk, goth, etc zijn; dat doen die mensen zelf. Als mensen graag hulp willen met wat voor kapsel ze zullen nemen dan openen ze daar toch lekker een topic over? Daarvoor is dit forum nota bene opgezet; om elkaar te helpen. En op elkaar te reageren: dus bij dezen mijn reactie aan jou.


    No growth of the heart is ever a waste

    AMEN!_O_


    Ik doe met je mee x]


    I may not always be perfect, but I'll always try.