Dan laat je ze toh leker Wemo worden!!
Mijn 'vriendin' zei zo es tegen mij : Moet ik nu emo blijven ofniej! en ik zo kwaad tegen d'r :
Sinds wannneer ben jij emo , en waarom wil je dat zijn en weet je ingodsnaam wat dat is!
En zij tegen mij : ik wil dat zijn omdat jij dat bent en da is cool (ik ben da niej helemaal) en ik weet wat dat is het is zwarte klerenn dragen en zwarte oogschaduw!
stond ik haar evne goed uit te lache dat ze het helemaal verkeerd had!
Heb haar dan gezegd dat dat iets met muziek te maken had , en die geloofde e niej , en bllef vol houden dat ze emo was , sindsdien heb ik ruzie met d'r!
Whaa,, gewoon zo meesterlijk!! Ik heb ook een meisje in de klas, vorig jaar toen ze binnen kwam,, was ze egt zon Tuttje,, en nu Doet zij,, alles wat mijn vriednin doet. Dus nu heeft ze aleen nog maar haar nieuwe kleeren uit de Large aan, alijt grijze makup op,, die trouwens hartikke foud zi..
Het lijk nu of ze wallen heeft:P en draagt ze allstars, is ze opeens ook fan van Avril, maar ze weet geen lietje van haar uit het hoofd, en niet eens waneer ze jarig is,,
Terwel ik dat zelf weet! en me pa, weet zelf waneer de K. Twins jaarig zijn, en die heefd er een bloed hekel aan
Of Ik had zoon pplaatje van Alex evans, aan me vriednin laten zien, Was Dat meisje er ook opeens Geweldig van,, terwel ik paar dagen gelden dat plaatje liet zien, en ze wist niet eens wie het was!!
En ik ben weer is onzin aan het vertellen..
Sorry maar verveel me zo hard gewoon!
Dunno ><