• Angezien ik nogal klein ben, loop ik steeds op hakken. (De pumps die ik nu vooral draag zijn ongeveer 8 cm denk ik :)) Ik ga ook steeds naar school met mijn hakken en dan vragen mijn vriendinnen zich steeds af of ik er geen pijnlijke voeten van krijg. Zij zeggen dat ze het na enkele minuten al niet meer kunnen verdragen, maar ik voel zelfs na een hele dag niets. Hebben jullie ook last van die hakken na een hele dag erop te lopen? :)


    If you can dream it, you can do it.

    ik kan geen ballerina's dragen, die doen altijd pijn =(


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Al de eerste tien minuten dat ik erop loop, doen mijn voeten al zeer. Ik had laatst zelfs voordat de school begonnen was, al een blaar en heb de rest van de week verband om mijn grote teen moeten dragen. In ieder één voordeel als je 1.80 m bent, dat je niet altijd hakken nodig hebt.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 21:16 ]


    Think before you act.

    Prime schreef:
    Ligt er aan of ik ze nog in moet lopen x'D


    I miss the days when life was simple.

    Argyll schreef:
    Al de eerste tien minuten dat ik erop loop, doen mijn voeten al zeer. Ik had laatst zelfs voordat de school begonnen was, al een blaar en heb de rest van de week verband om mijn grote teen moeten dragen. In ieder één voordeel als je 1.80 m bent, dat je niet altijd hakken nodig hebt.

    Waarom zou iemand van 1.65 wel hakken nodig hebben dan :W


    -

    Ik draag ze wel eens. En als ik ze draag loop ik de hele dag op hakken van 13 cm. Maar last van mijn voeten heb ik dan niet 8D


    Only those who listen can hear

    Aguamenti schreef:
    Ik kan niet hoger lopen met hakken dan 5 cm :'3.
    Hoger dan 5 cm (en zelfs 5 cm) val ik om letterlijk :'D
    -denkt terug aan het moment dat je op me 7cm hakken probeerde te lopen :]-


    Shoganai i ne~

    Ik heb alleen sleehakken , dus niet echt. Tenzij ik echt constant moet staan , dan wel.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    dulcetly schreef:
    Ik kan er niet op lopen dus draag ze ook niet (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Soms wel, soms niet. Ligt eraan hoe lang ik erop gelopen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    dulcetly schreef:
    Ik kan er niet op lopen dus draag ze ook niet (:


    Hope goes lost but never dies.

    In het begin wel, maar als je eraan gewend bent, voelt het alsof je op platte schoenen loopt.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nein, ligt er trouwens wel aan wat voor hakken. Van die naaldhakken kunnen na een tijdje wel een instabiel gevoel geven, maar sleehakken ofzo zijn prima te doen.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Na een dag school wil ik ze wel graag uit ja x')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Orchideous schreef:
    Hangt er van af hoe hoog mijn hakken zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nja, als ik al de hele dag aan het rondlopen ben op hakken van ong 12cm, dan krijg ik ook wel pijnlijke voeten, maar anders meestal niet..