Grizzly schreef:
ik ga! alleen heb ik geen idee wat ik ga doen.. wss gwn chillen in baudeloo
oh, en ook eens naar hotsy totsy. Zowiezo,; en ook dat ding van de wolven van la mancha
ik ga ook altijd naar baudelo! :'D
He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."
Oh, dus geen inkomgeld ofzo? Ik dacht altijd dat de Gentse Feesten meer iets festivalachtig was. De sfeer is er naar het schijnt wel heel erg leuk. (:
Nee, tis echt geen festival! This gewoon de stad die tien dagen op z'n kop staat ;p er zijn wel verschillende podia waar ze optreden, maar je hoeft nergens verplicht voor te betalen :')
Georgina schreef:
(...) Nee, tis echt geen festival! This gewoon de stad die tien dagen op z'n kop staat ;p er zijn wel verschillende podia waar ze optreden, maar je hoeft nergens verplicht voor te betalen :')
Klinkt leuk!
If we had not a soul, music would have created it.
iemand die hier mee naar toe wil maandag? Sander Dierick is goed, en Serdi is geniaal desnoods eerst afspreken in baudeloo, kunnen we er een hele meeting van maken
Maybe we should doubt our fears instead our dreams.
Grizzly schreef:
iemand die hier mee naar toe wil maandag? Sander Dierick is goed, en Serdi is geniaal desnoods eerst afspreken in baudeloo, kunnen we er een hele meeting van maken