Junglebeat schreef: (...)
ZOTJES! waar ga jij allemaal naartoe? want gent is groot e (:
Morgenavond begin ik in Tijuana, (ik weet niet of je dat kent, is zo een club achtig ding), het is dan Go Loco, maar ik zal ook wel rond de polé polé zijn, de duveltent enzo, overal zo'n beetje
ik ga! alleen heb ik geen idee wat ik ga doen.. wss gwn chillen in baudeloo
oh, en ook eens naar hotsy totsy. Zowiezo,; en ook dat ding van de wolven van la mancha
Maybe we should doubt our fears instead our dreams.
Cloudburst schreef: Ik ben er nog nooit geweest, maar ik heb al gehoord dat het best wel leuk is. Kost het geld? En wat gebeurt daar zoal? (:
Je bepaalt zelf of het geld kost ;p maar ja, als je wat wilt gaan doen of zo, dan ja. Maar het is echt leuk, er staat een grote duveltent, er is kermis, polé polé zo over het water met keileuke muziek, echt, geweldig.
Grizzly schreef:
ik ga! alleen heb ik geen idee wat ik ga doen.. wss gwn chillen in baudeloo
oh, en ook eens naar hotsy totsy. Zowiezo,; en ook dat ding van de wolven van la mancha
Ja, ik ga ook veel rondhangen in Baudelo denk ik, kvind het daar wel chill (:
Georgina schreef:
(...) Je bepaalt zelf of het geld kost ;p maar ja, als je wat wilt gaan doen of zo, dan ja. Maar het is echt leuk, er staat een grote duveltent, er is kermis, polé polé zo over het water met keileuke muziek, echt, geweldig.
Oh, dus geen inkomgeld ofzo? Ik dacht altijd dat de Gentse Feesten meer iets festivalachtig was. De sfeer is er naar het schijnt wel heel erg leuk. (:
If we had not a soul, music would have created it.