• Deze RPG gaat over verschillende Gangs in L.A, stap in het leven van je personage en leef in een wereld vol macht, geweld en angst.

    Meedoen kan nog altijd x'D

    Regels

    - Heb respect voor elkaar en probeer geen ruzie te maken
    - Doe leuk mee en probeer je aan de storyline te houden
    - Je mag maximaal 3 personages
    - Je mag zelf een gang beginnen (vraag wel even)

    Personages

    - Raven Dark
    - Shane 'Jay Rodriquez' McCutcheon
    - Tanya
    - Roana Guerra
    - Red River
    - April Lauren Wood

    (Informatie)
    (Informatie)
    (Informatie)



    Gangs

    - Amor
    - The Saints

    Amor Lid

    - Raven Dark
    - April Lauren Wood
    (leden nodig x'D)

    The Saints Lid

    - Shane 'Jay Rodriquez' McCutcheon
    - Tanya
    - Roana Guerra
    - Red River



    Invul lijst

    Naam :
    Achternaam :
    Leeftijd : (15/21)
    Geslacht :
    Gang :
    Stad/Land :
    Verleden :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (picture):
    Familie :
    Wapen :
    Relatie :
    Hobby :
    Extra :

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 13:30 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Tanya
    Geschrokken keek ik om toen ik iemand hoorde roepen. 'H-heb je het tegen mij?' vroeg ik stotterend, ik wilde in mijn 'verdwaalde vrouw' - rol blijven. Ik streelde snel even langs mijn broek, om zeker te weten dat ik mijn wapens bij had, gewoon voor het geval dat. Ik was niet iemand die begon met vechten, maar zeker tien keer zo hard terugvechten deed ik wel. 'Kan ik je helpen?'


    everything, in time

    Raven Dark

    Hmm... had ik het verkeerd? Was deze vrouw werkelijk verdwaald? 'Kan ik je ergens mee helpen?' Vroeg ik wat geiriteerd. Ik bleef de vrouw strak aan kijken, ik kon er niet tegen waneer onbekende mensen zich bevonden op ons terrein. Onbekende mensen zorgen altijd voor problemen, dat was wat iedereen uit Amor atlijd tegen mij zei.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Tanya
    'Misschien,' antwoordde ik. Ik dacht even na en deed alsof ik een adres op mijn mobiel had staan, wat er altijd stond voor het geval dat. Het was een drukbezochte straat die in het gebied van The Saints lag, onopvallend dus, maar wel voor de juiste plaats. 'Daar moet ik heen, maar ik ben niet zo bekend in dit deel van de stad, dus ik heb geen idee hoe ik daar kan komen,' zei ik, expres een tikkeltje verward.


    everything, in time

    Shane McCutcheon

    Ik dronk uit de koffiebeker in mijn hand, de slokken warme koffie voelde heerlijk. Ik wreef met een hand door mijn ogen. Ik stopte een hand diep in mijn zak. Ik liep door de drukbezochte straten uit het Saint gebied. Ik had een afspraak met Tanya, ik zuchte. Ik voelde een beuk tegen mijn schouder.'Hey kijk uit je doppen man.' Daar ging mijn koffie bijna. Ik ging op de afgesproken plaats tegen de muur staan. Zo waar bleef dat lekkere wijf.


    We're all mad here.

    Raven Dark

    Ze was werkelijk verdwaald dus, ach... het was vroeg en ik besloot het maar te laten gaan. 'Je loopt recht door en dan neem je de rechter afslag, als het goed is kom je dan uit in de juiste straat' Ik bleef haar aan kijken met de zelfde blik, ze bleef me irriteren.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Roana Guerra

    Ik zat wat verveeld op een bankje, starend naar de vele voorbijgangers. Ik lette goed op of ik een Amor lid tegen kwam, zou ik er één zien zou ik hem pakken en in elkaar slaan. Gewoon omdat ik het mocht en kon, het is tenslotte ons terrein. Ik zag Shane langs lopen met een koffiebeker. De enige die ik nog nooit heb bedreigd, simpel weg omdat ik te slim was om het te doen. Ik stond op en achtervolg hem onopgemerkt. Ik zag hem tegen een muur aan gaan staan, ik liep maar gewoon op hem af 'Waar wacht je op?' vroeg ik nogal met mijn Mexicaanse accent.

    Ik voel me heel alleen zo, als bende lid van Amor 0.0 Haha.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Shane McCutcheon
    Waarom was zij altijd té laat. Ik zuchte en zag toen Roana, ik knikte naar haar. 'Wachten op Tanya, y'know late as usual.' Ik nam een laatste slok koffie en smeet de beker weg. 'Jij? ' Ik keek haar wat onverschillg aan. Hoe moeilijk was het om hier te komen van haar huis, als die vieze Amors der maar niet ontdekt hebben. Ik glimlachte naar Roana, waar hadden we het ook alweer over?


    We're all mad here.

    Tanya
    'Dankje,' zei ik met een gemaakte glimlach, waarna ik zo snel mogelijk bij hem vandaan liep. Creep. Ik voelde zijn ogen in mijn rug brandde en begon wat sneller te lopen. Zodra ik de hoek om was, begon ik te rennen, ik rende aan één stuk door tot ik Shane en Roana zag staan. Lang leve een goede conditie! 'Sorry dat ik laat ben, er was weer een vieze Amor.'


    everything, in time

    Shane McCutcheon

    Ik zag Tanya aan komen rennen en grijnsde. 'Niks nieuws, altijd. ' ik grinnikte, 'Wat moest het van je?' Mijn blik dwaalde even over haar lichaam. Amor my ass, die gasten hadden niet zulk meisjes als wij. 'Waarover wou je me nou eigenlijk spreken? Het is vroeg ja, en ik heb echt hoofdpijn van hier tot ..' Hoe ging dat spreekwoord ook al weer? Of gezegd; of wat het is. 'tot ergens verweg. '


    We're all mad here.

    Roana Guerra
    Ik keek Shane stom aan 'Van hier tot Tokyo' zuchtte ik, ik had de slechte gewoonte mensen te verbeteren. Ik keek Tanya even onderzoekend aan, zo te zien had een Amor haar niks aangedaan, maar alsnog had ik zin er één te slaan. Puur uit verveling en ergernis aan hen. 'Misschien moet ik maar gaan, dan kunnen jullie rustig...' ik haalde even mijn schouders op en dacht na 'praten?'

    Progeny schreef:
    Tanya
    'Dankje,' zei ik met een gemaakte glimlach, waarna ik zo snel mogelijk bij hem vandaan liep. Creep. Ik voelde zijn ogen in mijn rug brandde en begon wat sneller te lopen. Zodra ik de hoek om was, begon ik te rennen, ik rende aan één stuk door tot ik Shane en Roana zag staan. Lang leve een goede conditie! 'Sorry dat ik laat ben, er was weer een vieze Amor.'


    (Raven is een meisje =.=) I know, een beetje een rare naam... maar je kunt alles lezen bij extra)

    Ophelia McFeather (SakuraZaraki) doet niet meer mee... ze heeft het te druk.
    _______________________________________
    Raven Dark

    Ik zuchtte en liep door. Ik was van plan die vreemde vrouw te gaan zoeken, eens kijken of ze op de "juiste bestemmig" was aan gekomen. Dat vreemde persoon, ik wist bijna zeker dat ze niet zomaar een verdwaald iemand was geweest en ik wilde dit nu wel eens even gaan uitzoeken.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 18:07 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Ohneeh, het is een normale naam, ik wist het ook!;o
    Ik typte het alleen fout, hehe.
    Het was kwart voor 12, dan denk ik niet meer helder.;"D


    everything, in time

    Waha, maakt niet uit! Heb ik ook last van x'D


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Tanya
    'De Amor leden,' begon ik meteen. 'Ik vertrouw ze niet. Zoals je weet, woon ik in hun gebied, ik heb het geld niet om te verhuizen, ik kan de huur nu nog maar net betalen. Tot nu toe heeft mijn "wanhopige vrouw" look gewerkt, maar vroeg of laat zullen ze er in trappen. Zeker als er nog veel gevechten volgen, dan kan het niet lang meer duren voor ze me herkennen. Ik weet niet wat ik moet doen!'


    everything, in time