• Deze RPG gaat over verschillende Gangs in L.A, stap in het leven van je personage en leef in een wereld vol macht, geweld en angst.

    Meedoen kan nog altijd x'D

    Regels

    - Heb respect voor elkaar en probeer geen ruzie te maken
    - Doe leuk mee en probeer je aan de storyline te houden
    - Je mag maximaal 3 personages
    - Je mag zelf een gang beginnen (vraag wel even)

    Personages

    - Raven Dark
    - Shane 'Jay Rodriquez' McCutcheon
    - Tanya
    - Roana Guerra
    - Red River
    - April Lauren Wood

    (Informatie)
    (Informatie)
    (Informatie)



    Gangs

    - Amor
    - The Saints

    Amor Lid

    - Raven Dark
    - April Lauren Wood
    (leden nodig x'D)

    The Saints Lid

    - Shane 'Jay Rodriquez' McCutcheon
    - Tanya
    - Roana Guerra
    - Red River



    Invul lijst

    Naam :
    Achternaam :
    Leeftijd : (15/21)
    Geslacht :
    Gang :
    Stad/Land :
    Verleden :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (picture):
    Familie :
    Wapen :
    Relatie :
    Hobby :
    Extra :

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 13:30 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Naam : Raven
    Achternaam : Dark
    Leeftijd : 17
    Geslacht : Vrouw
    Gang : Amor
    Stad/Land : Amerika, L.A
    Verleden : Raven woonde niet haar hele leven in de grote stad Los Angeles. Vroeger woonde ze in een klein dorpje met de naam "SunnyHill" Ze kan zich niet veel van haar leven daar herrineren. Haar ouders overleden toen ze nog geen 3jaar was en Raven bleef alleen achter met haar oudere broer. Ze verhuisden naar L.A waar ze in een weeshuis terecht kwam, ze werd gescheiden van haar broer. Waneer ze 12 Jaar was werd ze eindelijk uitgekozen door een gezin en mee genomen naar een "thuis" Haar nieuwe ouders waren erg aardig voor haar en ze leefde gelukkig, toch bleef ze altijd denken aan haar broer. Na een jaar bij de familie Price te hebben geleefd besluit ze weg te lopen. Ze beland in een heel ander deel van L.A en word al snel opgenomen in één van de vele Gangs die L.A kent. Amor, dat is de naam en tot de dag van vandaag is ze lid. Ze geeft haar leven voor deze groep mensen en doet alles om de Gang tot stand te houden.
    Innerlijk : Raven heeft een sterk karakter en heeft altijd haar mond open, ze praat over van alles... tot de laatste misdaad tot een sappige roddel. Raven vertrouwt niet zomaar iedereen en zelfs binnen Amor is ze altijd erg op haar hoede, ook is ze soms erg vals... niemand valt te spotten met haar.
    Uiterlijk (picture):
    klik
    klik
    klik
    Familie : Ze heeft nog een broer, Red.
    Wapen : Ze heeft een pistool en 2 messen.
    Relatie : -
    Hobby : Ze houd van schrijven, maar krijgt daar de tijd meestal niet voor.
    Extra : Raven's verleden kent veel geheimen waar zij zelf niets van afweet, haar broer Red (die waarschijnlijk ook in een Gang zit)is de sleutel tot alle lege pagina's in haar geheugen. Helaas heeft ze geen idee waar hij kan zijn. Raven Dark is een naam die ze zelf heeft bedacht. Niemand weet wie ze werkelijk is.
    Ook draag Raven altijd een oud horloge bij haar, wanneer ze deze opent kun je een melody horen.
    (Horloge
    (Melody)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 12:23 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Naam : Ophelia
    Achternaam : McFeather
    Leeftijd : 17
    Geslacht : Vrouw
    Gang : Amor
    Stad/Land : L.A.
    Verleden : Is sowieso als het ware al opgegroeid in een gang; haar ouders waren beide gangsters van een grote gang in Miami.
    Familie : -
    Wapen : Vlindermes en twee ruiterpistolen.
    Relatie : -
    Hobby : Heeft niet echt bepaald hobby's, zit meestal in donkere steegjes.
    Extra : (ik dump hier foto?) Uiterlijk


    What is it, Eren?

    ... Ik had net dat andere lijstje, failer x'D


    What is it, Eren?

    Ik kijk eerst of er nog wat meer mensen mee doen. Dan schrijf ik me ook in


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam : Shane 'Jay Rodriquez'
    Achternaam : McCutcheon
    Leeftijd : 15
    Geslacht : Man
    Gang : The Saints
    Stad/Land : New jersey + Spanje
    Verleden :

    Shane's vader was nog jong toen ie om het leven is gebracht. Zijn vader was de voornamelijke leider van the Saints maar was om leven gebracht bij een man uit een andere gang. Hierdoor is Shane zo gestuurd elke andere gang af te maken dat ie de gang over kon nemen op 15jarige leeftijd.

    Innerlijk : Shane is een agressief jong mannetje; maar ook heel vriendelijk. Hij is verder heel flirtuoos.
    Uiterlijk (picture):


    Familie : Alleen nog een moeder en een broertje Jayden
    Wapen : AK 47 en een Shepherd 44. Verder messen
    Relatie : nog geen.
    Hobby : Skateboarden en Graffiti
    Extra : Spaanse afkomst

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 18:15 ]


    We're all mad here.

    Miyazaki schreef:
    Mag ik voor een personage een andere gang maken :'D


    Ja hoor, natuurijk. Er zijn nu toch nog niet zoveel die meedoen dus jij mag wel een Gang maken =D


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    AWESOME Ik maak vanmiddag/vanavond aan een meisje bij The Saints.

    En btw, zijn er nog verschillen in die groepen en shizzle? Enw aarom hebben ze ruzie ofzo? x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik maak een personage aan voor bij The Saints, dat heb ik beloofd aan Robbert.(cat) Geef me even. ^^


    everything, in time

    Naam : Tanya
    Achternaam : Dat weet niemand, behalve zij natuurlijk.
    Leeftijd : 18
    Geslacht : Vrouwelijk
    Gang : The Saints
    Stad/Land : Geboren in London, England en woont nu in New Jersey.
    Verleden : Tanya's moeder overleed bij haar geboorte, haar vader heeft ze nooit gekend. Haar opa en oma namen de opvoeding over. Zij waren echter streng Christelijk en haar broer en zij geloofden beiden niet. Haar broer eindigde in de bak wegens diefstal en poging tot moord. Tanya verliet het huis op haar vijftiende en woonde toen bij allerlei verkeerde vrienden en vriendjes. Op haar zeventiende heeft ze haar eigen appartement kunnen kopen van het geld wat ze via allerlei smerige zaakjes heeft gekregen. Die dingen doet ze nu niet meer, voor haar doen leeft ze nu schoon.
    Innerlijk : Tanya doet alles voor haar gang, dat is voor haar haar familie. Ze mist de familieband, maar kan niet met haar gevoelens overweg. Zo laat ze de gang niet merken dat ze voor hen leeft, alleen als het nodig is grijpt ze in, anders houdt ze zich een beetje afstandelijk. Ze is geen gezelligheidsmens, maar als je dezelfde interesses hebt, kan ze heus wel leuk hebben. Ze houdt van plezier, maar ook dat merk je niet echt aan haar. Ze doet alsof niets of niemand haar iets kan schelen. Eigenlijk is Tanya echter maar een fragiel persoon. Haar vrolijke uitstraling kan je misleiden. Ze is niet zo lief als ze eruit ziet, maar het is voor haar ook soms een prima dekmantel.
    Uiterlijk (picture) :


    Familie : Haar moeder overleed dus bij haar geboorte, haar vader was een of andere one - night stand, dus die heeft ze ook niet gekend. Ze is opgevoed door haar opa en oma, verder kent en wil ze ook niemand kennen van haar familie.
    Wapen : Ze heeft twee dolken en een gewone revolver.
    Relatie : Single en ook helemaal niet opzoek.
    Hobby : Roken, feesten en een grof gevecht vindt ze af en toe ook wel heerlijk. Wat niemand weet, is dat ze prachtig piano kan spelen (daar schaamt ze zich voor) en haar appartement hangt vol zelfgemaakte schilderijen.
    Extra : Niemand weet haar achternaam, omdat ze dat niet verteld. Ze heeft zelfs een sticker op zowel haar ID als haar Paspoort geplakt, die ze er alleen afhaalt als er politie of douane is. Ze verteld dit niet, omdat ze zich schaamt voor haar afkomst. Ze komt uit een van de rijkste families uit Engeland, een familie die al generaties lang bekend is. Zo wil zij niet zijn.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 14:13 ]


    everything, in time

    Endure schreef:
    AWESOME Ik maak vanmiddag/vanavond aan een meisje bij The Saints.

    En btw, zijn er nog verschillen in die groepen en shizzle? Enw aarom hebben ze ruzie ofzo? x]


    Tja verschillen... als de RPG begint moeten we met z'n allen maar wat bedenken en over de ruzie's het kan zijn dat het te maken heeft met macht, geld enz. Alles word wel duidelijk als het verhaal begint denk ik. ^^


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    When do we start?x'3


    What is it, Eren?

    SakuraZaraki schreef:
    When do we start?x'3


    Geen idee, als iedereen vind dat we kunnen beginnen ^^


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Ik ben er klaar voor 8D


    We're all mad here.

    Oeh, klinkt goed ^^
    Ik ga ook joinen, maar nog even nadenken over een personage :'D

    Wel okee, laten we dan beginnen ^^
    ____________________________________________
    Raven Dark

    Zoals gewoonlijk liep ik door één van de vele achterwijken, de achterwijk die bekend stond als "Amor" terrein. Ik verveelde me, het was namelijk nog vroeg in de ochtend en vanacht... tja pas dan werd het spannend. Ik moest lachen om de gedachten die ik net had, lid zijn van Amor was geen spelletje en dat wist ik maar al te goed, desondaks dat deed ik net alsof het wel zo was.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name