• Deze RPG gaat over verschillende Gangs in L.A, stap in het leven van je personage en leef in een wereld vol macht, geweld en angst.

    Meedoen kan nog altijd x'D

    Regels

    - Heb respect voor elkaar en probeer geen ruzie te maken
    - Doe leuk mee en probeer je aan de storyline te houden
    - Je mag maximaal 3 personages
    - Je mag zelf een gang beginnen (vraag wel even)

    Personages

    - Raven Dark
    - Shane 'Jay Rodriquez' McCutcheon
    - Tanya
    - Roana Guerra
    - Red River
    - April Lauren Wood

    (Informatie)
    (Informatie)
    (Informatie)



    Gangs

    - Amor
    - The Saints

    Amor Lid

    - Raven Dark
    - April Lauren Wood
    (leden nodig x'D)

    The Saints Lid

    - Shane 'Jay Rodriquez' McCutcheon
    - Tanya
    - Roana Guerra
    - Red River



    Invul lijst

    Naam :
    Achternaam :
    Leeftijd : (15/21)
    Geslacht :
    Gang :
    Stad/Land :
    Verleden :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (picture):
    Familie :
    Wapen :
    Relatie :
    Hobby :
    Extra :

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 13:30 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Ik wil ook nog wel mee doen (: maak wel even personage

    Okee! ^^ Iedereen is welkom!


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Misschien moet je ze niet allemaal in het begin zetten? Maar enkel naam met daarop link naar foto van hun en erachter paginanummer waar rest van de info te vinden is? :P Want nu is het beginbericht zo uberlang.

    Wat voor personage hebben jullie het liefst dat ik maak? Iets wat er nog niet is..?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Misschien moet je ze niet allemaal in het begin zetten? Maar enkel naam met daarop link naar foto van hun en erachter paginanummer waar rest van de info te vinden is? :P Want nu is het beginbericht zo uberlang.

    Wat voor personage hebben jullie het liefst dat ik maak? Iets wat er nog niet is..?


    Hmm ja, goed punt. =D

    En eh, ik zou het wel fijn vinden als er nog een jongen bij komt, een beetje een oudere dus niet 15jaar maar tegen de 20 en dan voor Amor
    (dat is wat ik het liefste heb, maar ik weet niet wat je zelf wilt en de anderen XD)


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    ik kan geen jongens :'D Ik schrijf in ik-perspectief en dat lukt me enkel met meiden en ik had al meisje voor the saint gereserveerd -wbw- Of zijn die in de meerderheid? Dan neem ik de andere. En qua karakter bedoel ik [: Als er veel evil meiden zijn neem ik een liefde en andersom, amar dan wat specifieker :''D Want ikzelf heb weinig inspiratie dus noem maar wat.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    ik kan geen jongens :'D Ik schrijf in ik-perspectief en dat lukt me enkel met meiden en ik had al meisje voor the saint gereserveerd -wbw- Of zijn die in de meerderheid? Dan neem ik de andere. En qua karakter bedoel ik [: Als er veel evil meiden zijn neem ik een liefde en andersom, amar dan wat specifieker :''D Want ikzelf heb weinig inspiratie dus noem maar wat.


    Geen punt hoor! XD Meisje is ook prima! Doe maar een personage die je zelf het liefste wilt spelen. =D


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Naam : Raona
    Achternaam : Guerra
    Leeftijd : 18
    Geslacht : Vrouw
    Gang : The Saints
    Stad/Land : Ze komt oorspronkelijk uit Mexico –waar ze ook is opgegroeid- Is op haar vijftiende weg gelopen en zo in New Jersey uitgekomen.
    Verleden : Eigenlijk is ze niet uit liefde geboren, ze is geboren als dekmantel. Haar ouders waren lid van de Mexicaanse maffia en om een normaal gezin te lijken hadden ze een kind nodig. Dat hebben haar ouders ook altijd wel laten merken, ze is opgevoed door een ai pair en kent haar ouders amper. Ze hoeft nooit moeite te doen om ergens bij te horen of een goeie naam te maken, ze wordt meestal wel snel geaccepteerd, doordat mensen bang zijn voor haar familienaam.
    Innerlijk : Roana gedraagt zich altijd alsof het haar allemaal niks kan schelen, ook al wordt ze nog zo erg geraakt van binnen, ze houd altijd haar pokerface. Ze bedreigt mensen vaak, alleen om haar eigen zwakte niet te tonen en te zorgen dat de meeste mensen onder haar staan. Maar de meeste bedreigingen die ze maakt, zou ze nooit waar maken. Ze is afstandelijk naar vreemden en heeft moeite met mensen vertrouwen. Maar wanneer ze iemand echt vertrouwd, zou ze nog een kogel voor die gene vangen.
    Uiterlijk (picture):


    Familie : Haar familie heeft een grote naam binnen de Mexicaanse maffia, maar zelf kent ze ze amper.
    Wapen : Ze doet al sinds jongs af aan, aan vechtsporten, dus vecht het liefste gewoon. Voor de zekerheid heeft ze altijd nog wel een pistool bij zich
    Relatie : Heeft ze niet, is ze nog iets te wantrouw voor
    Hobby : Ze houd van films kijken, gewoon even weg van de realiteit. Verder kan ze fantastisch dingen en/of personen na tekenen, na het maar één keer te hebben gezien.
    Extra : Ze spreekt vloeiend Mexicaans en probeert van haar familie naam af te komen. Ze probeert zich zelf te bewijzen, dat ze niet maar gewoon een Guerra is. Maar haar eigen weg gaat.

    Als er iets anders moet zegt u het maar (:

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 21:14 ]

    Samurai schreef:
    Naam : Raona
    Achternaam : Guerra
    Leeftijd : 18
    Geslacht : Vrouw
    Gang : The Saints
    Stad/Land : Ze komt oorspronkelijk uit Mexico –waar ze ook is opgegroeid- Is op haar vijftiende weg gelopen en zo in New Jersey uitgekomen.
    Verleden : Eigenlijk is ze niet uit liefde geboren, ze is geboren als dekmantel. Haar ouders waren lid van de Mexicaanse maffia en om een normaal gezin te lijken hadden ze een kind nodig. Dat hebben haar ouders ook altijd wel laten merken, ze is opgevoed door een ai pair en kent haar ouders amper. Ze hoeft nooit moeite te doen om ergens bij te horen of een goeie naam te maken, ze wordt meestal wel snel geaccepteerd, doordat mensen bang zijn voor haar familienaam.
    Innerlijk : Roana gedraagt zich altijd alsof het haar allemaal niks kan schelen, ook al wordt ze nog zo erg geraakt van binnen, ze houd altijd haar pokerface. Ze bedreigt mensen vaak, alleen om haar eigen zwakte niet te tonen en te zorgen dat de meeste mensen onder haar staan. Maar de meeste bedreigingen die ze maakt, zou ze nooit waar maken. Ze is afstandelijk naar vreemden en heeft moeite met mensen vertrouwen. Maar wanneer ze iemand echt vertrouwd, zou ze nog een kogel voor die gene vangen.
    Uiterlijk (picture):


    Familie : Haar familie heeft een grote naam binnen de Mexicaanse maffia, maar zelf kent ze ze amper.
    Wapen : Ze doet al sinds jongs af aan, aan vechtsporten, dus vecht het liefste gewoon. Voor de zekerheid heeft ze altijd nog wel een pistool bij zich
    Relatie : Heeft ze niet, is ze nog iets te wantrouw voor
    Hobby : Ze houd van films kijken, gewoon even weg van de realiteit. Verder kan ze fantastisch dingen en/of personen na tekenen, na het maar één keer te hebben gezien.
    Extra : Ze spreekt vloeiend Mexicaans en probeert van haar familie naam af te komen. Ze probeert zich zelf te bewijzen, dat ze niet maar gewoon een Guerra is. Maar haar eigen weg gaat.

    Als er iets anders moet zegt u het maar (:


    Waha, alles is goed zo ^^


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Zullen we dan beginnen als iedereen er klaar voor is?


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Ohja, crappy, ik moet nog steeds iemand bedenken 0-0
    Ik weet nog steeds geen goed persoontje, maar ik ga zeker nog joinen hoor :3

    ThatStory schreef:
    Zullen we dan beginnen als iedereen er klaar voor is?

    Ik vind het goed (:

    me too.


    We're all mad here.

    Dan begin ik wel, misschien kunnen we doen dat The Saints en Amor ruzie krijgen? (Dan hebben we meteen een soort van story line)
    _____________________________________________
    Raven Dark

    Zoals gewoonlijk liep ik door één van de vele achterwijken, de achterwijk die bekend stond als "Amor" terrein. Ik verveelde me, het was namelijk nog vroeg in de ochtend en vanacht... tja pas dan werd het spannend. Ik moest lachen om de gedachten die ik net had, lid zijn van Amor was geen spelletje en dat wist ik maar al te goed, desondaks dat deed ik net alsof het wel zo was.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Die ruzie vind ik prima. :3 -Gaat snel even schrijven- Misschien kunnen we ook hier met kleuren werken? Dan zijn mensen van Amor de ene kleur en The Saints een andere. Ik vind dat The Saints paars moeten!x]

    Tanya
    Ik was blij met mijn appartement, echt, het enige nadeel was dat het in het gebied van Amor was. Ik was niet bang voor ze, wij, The Saints, waren gewoonweg veel beter, maar ik had niet iedere keer zin in een gevecht. Daarom liep ik zo snel mogelijk door, maar lette goed op of ik niemand zag. Ik herkende de mensen van Amor meteen en liep er met een grote boog omheen, ik wilde tenslotte heelhuids bij ons eigen terrein aankomen. Het scheelde voor mij al, dat ik er niet uitzag als een bende lid, maar eerder als een verdwaalde jongedame. Gewoon doorlopen, Tanya, ze zijn geen blik waardig.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 16:39 ]


    everything, in time

    Ja! Haha dat is een leuk idee, dat van die kleuren... ik vind dat Amor dan rood moet zijn x'D
    ______________________________________________
    Raven Dark

    Ik was van plan om terug te gaan naar de bassis, de plaats waar wij de leden van Amor altijd samen kwamen. Toen ik plotseling een jonge vrouw door onze wijk zag lopen, natuulijk had het een verdwaald iemand kunnen zijn maar de blik die ze in haar ogen had vertelden me wat anders. Ze keek zo minachtend, alsof ze zich in de meest gruwelijkste plaats bevond. 'Hé jij!' riep ik en keek de jonge vrouw strak aan. Wat moest ze hier?

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 19:59 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name