• Achja, waarom niet. Zet hier wanneer je op vakantie bent [:

    Als je neerzet van wanneer tot wanneer je wegbent, doe het dan in zo'n handig quote blokje en in rode letters, dan valt het op en kunnen mensen het meteen zien.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    19 tot 25 augustus.
    Met mijn vriend naar Slagharen, op de camping bij dat park ;D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    15 aug -> 23 aug. Duitsland.


    They fell in love, didn't they?

    Ooit... Ben bang voor inbrekers...

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 17:18 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Week 30, 31, 32


    "Ignite, my love. Ignite."

    -cry-
    Ik wil ook nu gaan.

    29 juli t/m 13 augustus. Frankrijk
    24 augustus t/m 31 augustus. Spanje- Barcelona.


    SLOAN.

    Ik ben op vakantie, hihi. 8D

    3 Juli t/m 14 juli > Roemenië
    15 juli t/m 26 juli > Italië
    (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    16 Juli t/m 22 Juli


    Let it come and let it be

    Laat me achteraf weten bij wie er allemala ingebroken is geweest, want die datum is natuurlijk perfect voor inbrekers.


    Owl you need is love.

    ik ga niet op vakantie


    Where words fail, music speaks

    NAPKINS schreef:
    Laat me achteraf weten bij wie er allemala ingebroken is geweest, want die datum is natuurlijk perfect voor inbrekers.


    Dacht ik ook al aan ;p Maar sommigen melden het graag maar dat si dus ook de reden dat ik het niet neerzet en alleen pb naar freunden ^^
    En bij sommigen akn het prima, die hebben geen foto's of persoonlijke info op internet dus dan kan het makkelijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    NAPKINS schreef:
    Laat me achteraf weten bij wie er allemala ingebroken is geweest, want die datum is natuurlijk perfect voor inbrekers.


    Bij mijn vriend zijn mensen thuis, op mijn leefgroep zijn er ALTIJD mensen. Dus ehm, bij mij gebeurd dat niet. Sorry :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Roodstrikje schreef:
    Ooit... Ben bang voor inbrekers...


    Caution first, always.