• SPOILER!


    Ik heb een vraagje. Toen Voldemorts ziel uit Harry werd gehaald en Harry geen gruzielement meer was, was hij toen ook het vermogen om met slangen te praten, sisselspraak dus, kwijt? Want dat werd geloof ik nergens verteld...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    @ Apophis
    In deel zes keren hij en Harry naar de herinnering waar Voldemorts oom ervan werd beschuldigd mensen te hebben aangevallen. Ze spreken daar een groot deel in alangentaal. Maar Dumbledore begrijpt wel wat ze zeggen. Hij kan het zelf niet spreken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    LittlePirate schreef:
    @ Apophis
    In deel zes keren hij en Harry naar de herinnering waar Voldemorts oom ervan werd beschuldigd mensen te hebben aangevallen. Ze spreken daar een groot deel in alangentaal. Maar Dumbledore begrijpt wel wat ze zeggen. Hij kan het zelf niet spreken.


    Er staat niet dat Dumbledore het kan begrijpen. Hij zegt enkel tegen Harry: 'Jij begrijpt hem vast wel, Harry?'

    Hij is dat kwijt, want hij kon met slangen praten omdat Voldemort dat ook kon. Nu Voldemort uit hem is, is hij zijn gave ook kwijt.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Maar als Ron het al kan na doen, zo goed dat de kamer opende, dan kan Ron dan toch ook al één of twee woordjes sisselspraak?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Maw Harry is volledig verlost van alles wat hem met the Dark Lord verbond :')


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Oppugno schreef:
    Maar als Ron het al kan na doen, zo goed dat de kamer opende, dan kan Ron dan toch ook al één of twee woordjes sisselspraak?


    Ja, maar dan spreekt hij nog niet echt Sisselspraak. Ik bedoel, ik kan ook één of twee woordjes nazeggen van iemand in (bijvoorbeeld) het Spaans, maar dat betekent nog niet dat ik Spaans spreek en/of versta.