• SPOILER!


    Ik heb een vraagje. Toen Voldemorts ziel uit Harry werd gehaald en Harry geen gruzielement meer was, was hij toen ook het vermogen om met slangen te praten, sisselspraak dus, kwijt? Want dat werd geloof ik nergens verteld...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    geen idee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja. Dat is hij kwijt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    LittlePirate schreef:
    Ja. Dat is hij kwijt.


    I was an angel living in the garden of evil

    LittlePirate schreef:
    Ja. Dat is hij kwijt.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    LittlePirate schreef:
    Ja. Dat is hij kwijt.

    Maar je kan toch niet plots een hele taal verleerd zijn, of ligt dat aan mij?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik snap hier dus echt geen woord van (cat)


    Let it come and let it be

    Oppugno schreef:
    (...)
    Maar je kan toch niet plots een hele taal verleerd zijn, of ligt dat aan mij?


    Zijn vermogen om met slangen te praten, zat in dat stukje Voldemort, dus dat is hij idd kwijt (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    LittlePirate schreef:
    Ja. Dat is hij kwijt.


    Take me to wonderland

    Oppugno schreef:
    (...)
    Maar je kan toch niet plots een hele taal verleerd zijn, of ligt dat aan mij?


    Herinner je je nog in een van die films dat hij zelf ook niet wist hoe hij het deed? In zijn ogen sprak hij gewoon 'Nederlands', terwijl hij sisselspraakdingetje sprak ;p Dus best wlelogisch dat hij het zo makkelijk verleerd is.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Maar je kan toch niet plots een hele taal verleerd zijn, of ligt dat aan mij?


    Sisselspraak kan je niet leren; je spreekt het of je spreekt het niet. Harry kon het alleen spreken vanwege Voldemorts ziel, dus nu die er niet meer is, kan dat ook niet meer.

    Apophis schreef:
    (...)

    Sisselspraak kan je niet leren; je spreekt het of je spreekt het niet. Harry kon het alleen spreken vanwege Voldemorts ziel, dus nu die er niet meer is, kan dat ook niet meer.



    Jawel. Perkamentus/Dumbledore verstaat/spreekt het.
    Een detail dat niet heel duidelijk in de boeken naar voren komt. In de films zeker niet.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    LittlePirate schreef:
    (...)


    Jawel. Perkamentus/Dumbledore verstaat/spreekt het.
    Een detail dat niet heel duidelijk in de boeken naar voren komt. In de films zeker niet.

    Ron gebruikte sisselspraak ook in de film om de geheime kamer te openen?
    Dat wist hij toch omdat harry praat in zijn slaap.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Ron gebruikte sisselspraak ook in de film om de geheime kamer te openen?
    Dat wist hij toch omdat harry praat in zijn slaap.


    Harry opende die kamer toch..?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Harry opende die kamer toch..?

    Ja in de 2de film maar in de 7 part 2 opende ron in de film de geheimen kamer.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LittlePirate schreef:
    (...)


    Jawel. Perkamentus/Dumbledore verstaat/spreekt het.
    Een detail dat niet heel duidelijk in de boeken naar voren komt. In de films zeker niet.


    Dumbledore verstaat en spreekt het niet, hoor. Waar zou dat in de boeken moeten staan?

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Ron gebruikte sisselspraak ook in de film om de geheime kamer te openen?
    Dat wist hij toch omdat harry praat in zijn slaap.


    Ja, Ron hoorde hoe Harry in zijn slaap het zei, en ook toen hij het medaillon opende. Ron spreekt geen Sisselspraak, maar bootste gewoon de klanken na die Harry maakte.