• Wat een klote ochtend zeg, eerst sta ik op met vreselijke buikpijn en nu blijkt dat heel mijn PC naar de tyfus is. Heb weer eens het verkeerde bestand verwijderd. Ga ik opzoek naar de legale Windows XP cd die ik hier altijd heb liggen (Mijn broertjes verneuken hun PC best vaak) kan ik dat kut ding niet vinden. Hele kamer overhoop gegooid is hij dus gewoon weg. Lekker dan moet ik nu een illegale versie downloaden en branden. Leuk leuk, allemaal extra werk terwijl ik me al niet goed voel D:

    Iemand anders nog een kut ochtend gehad?

    EDIT: En zo gaat mijn kut morgen verder. Laat ik een meisje huilen die van me houdt, maar ik hou niet meer van der. Het is niet meer mogelijk, kan niet meer. Ze heeft me kapot gemaakt en de liefde uit me genomen. Ik kan niks meer voor haar voelen op die manier. -Zucht- ik ben veels te moe en gebroken hiervoor

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 14:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omg that sucks. x__e
    Beterschap en succes met je computer hé. :B

    Oh en ik heb best een leuke ochtend, behalve dat mn zusje zo thuis komt en ik op haar moet passen. =/

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 12:35 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jawel, maar ze vallen samen op 1 grote harde schijf die ik onderverdeeld heb ik meerdere schijven en omdat ik ALLES moest formateren is nu ook ALLES weg.
    En nu haat ik mijn pc want al mijn gedichten, verhalen, muziek, games, gewoon alles is weg

    Oh :(
    Gelukkig staat er nog een deel op Quizlet. Veel succes met alles opnieuw erop krijgen. (flower)
    Als ik je met iets met helpen zoeken qua muziek, zeg maar hoor (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    (...)
    Oh :(
    Gelukkig staat er nog een deel op Quizlet. Veel succes met alles opnieuw erop krijgen. (flower)
    Als ik je met iets met helpen zoeken qua muziek, zeg maar hoor (:

    Dat klopt, alle gedichten en verhalen staan op Q. Een deel van de plaatjes ook. De muziek kan ik zo terug krijgen want ik download altijd complete albums =3.
    Dankjewel voor het aanbod (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat klopt, alle gedichten en verhalen staan op Q. Een deel van de plaatjes ook. De muziek kan ik zo terug krijgen want ik download altijd complete albums =3.
    Dankjewel voor het aanbod (bloos)

    Oh, okay (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Mijn ochtend was prima, heb heerlijk slapie slapie gedaan tot een uur of 1. Thank God voor de vakantie.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Awh, dat is echt heel vervelend. Niet dat ik het ooit heb meegemaakt, maar het lijkt me echt super rot om al je dingen kwijt te zijn.

    Mijn ochtend was lekker rustig, geen onderneming ofzo. Lekker luieren, zoals een echte vakantie. =)

    Ik had ook een kutochtend.
    Ik werd wakkergemaakt door mijn zus, ik weet niet hoe vroeg. Ik had de hele ochtend last van een irritante kies die nog steeds gewisseld moet worden en die donders veel pijn doet. En nu moet ik stofzuigen -.-


    26 - 02 - '16

    Ahw, poor you!
    Ik heb vandaag juist geen pech ook voor het eerst >.<


    Only those who listen can hear

    Grr, wat vervelend :( Maar het overkomt iedereen wel eens :P

    Ik had een best wel leuke middig (ben net anderhalf uur wakker) omdat ik een smsje had van mijn crush :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn dag is pas net begonnen, dus wie weet wat me te wachten staat.

    Maar wel kut voor jou dan, hoop dat je pc het snel weer doet :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    En zo gaat mijn kut morgen verder. Laat ik een meisje huilen die van me houdt, maar ik hou niet meer van der. Het is niet meer mogelijk, kan niet meer. Ze heeft me kapot gemaakt en de liefde uit me genomen. Ik kan niks meer voor haar voelen op die manier. -Zucht- ik ben veels te moe en gebroken hiervoor


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    En zo gaat mijn kut morgen verder. Laat ik een meisje huilen die van me houdt, maar ik hou niet meer van der. Het is niet meer mogelijk, kan niet meer. Ze heeft me kapot gemaakt en de liefde uit me genomen. Ik kan niks meer voor haar voelen op die manier. -Zucht- ik ben veels te moe en gebroken hiervoor


    That sucks... Succes man,
    Als je iemand nodig heb om even op af te reageren of wat dan ook, ikbendrvoorje


    26 - 02 - '16

    BatManX schreef:
    (...)

    That sucks... Succes man,
    Als je iemand nodig heb om even op af te reageren of wat dan ook, ikbendrvoorje

    Dankje... Nou er is maar een iemand met wie ik nu dolgraag zou willen praten en das nikki, maar die is werken... En ik ben niet iemand die zich zomaar af reageert op anderen, hooguit als die ander me kwaad maakt...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    oh faja, ik moest alleen vroeg opstaan. Deze dag was zo awesome. -aa-:$

    Ben een heel stuk met de hond wezen lopen en het is hier voor de verandering eens lekker weer dus nee, geen kutochtend;D


    ars moriendi