• Ik kom net terug van Parijs! En het was echt geweldig! Wie is er nog meer eens geweest? Het viel me op dat ze heel veel minicoopers hadden! <3


    You never fail, unless you keep trying...

    Ik wil ook naar Parijs.Ben er nog nooit geweest.


    You'r Beautiful in You'r one way. Just like me.

    Ik vond Parijs neit eens zo geweldig o.O? Ik vond het een lelijke en slecht onderhouden stad, I'm not even kidding.. Daarmee bedoel ik dus; overrated.
    Maar ik had er wel het concert van m'n leven <3

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 22:24 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik! Paris is awesome :3


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben er nog nooit geweest, maar leuk dat je het zo naar je zin had!
    Zelf zou ik er nooit heen willen, het lijkt me wel mooi, maar die taal continu aanhoren, dan flip ik 'm, serieus :'D


    Let it come and let it be

    Ben er al 4x geweest, ik ga waarschijnlijk over een jaar weer heen ik ken het er zelfs al een beetje het is er zo mooi en ik vind het er gewoon fantastisch! Over twee jaar ga ik er met school heen (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    CountMeIn schreef:
    Ik ben er nog nooit geweest, maar leuk dat je het zo naar je zin had!
    Zelf zou ik er nooit heen willen, het lijkt me wel mooi, maar die taal continu aanhoren, dan flip ik 'm, serieus :'D


    Haha idd. Dat doet me denken aan mijn leraar Frans van afgelopen jaar -rilt


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heechul schreef:
    Ik vond Parijs neit eens zo geweldig o.O? Ik vond het een lelijke en slecht onderhouden stad, I'm not even kidding.. Daarmee bedoel ik dus; overrated.
    Maar ik had er wel het concert van m'n leven <3


    Ow dat vond ik wel meevallen..Van wie had je concert dan?


    You never fail, unless you keep trying...

    Nimbuzz schreef:
    (...)

    Haha idd. Dat doet me denken aan mijn leraar Frans van afgelopen jaar -rilt

    Mmh-, mijn lerares Frans was best aardig, maar door die taal moest ik van het VWO af D:


    Let it come and let it be

    Ik ben er verleden jaar al geweest en ga er in mei weer naartoe. Alletwee met school. Er zijn echt zo veel mooie gebouwen en dingen om te gaan bezoeken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    I LOVE PARIS ! (H)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ben er nu al drie keer geweest en ik hou van Parijs. Ik hou van grote steden en Parijs is gewoon zo leuk, 's avonds, maar ook overdag (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ga pas naar Parijs als mijn ouders 25 jaar getrouwd zijn :3
    en dat is februari dus nog ff wachten --'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Parijs is awesome :D

    ik ga er op de 1e schooldag heen ;3
    lekker shoppen, lekkere Fransen spotten, de Eifeltoren, duur restaurant etc. ^^


    Me so good.

    Ik ben er al een paar keer geweest, en ik ga morgen weer *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John