• Haha er komt 1 ding in me op, als er iets is wat ik het meeste haat, zijn dat wel van die koppeltjes die sturen:
    -hier datum- FOREVER <333 NOOIT TE BREKEN SCHATJJ WE ARE FOREVERR. -trouw smiley hier-

    En dan ben ik like, als het uit is:
    Het was toch forever?
    en toen was zij like: :|

    HAHAHA. /brick'd


    Pfff ik ben nu zo boos op iemand beweert dat ik een tekening heb nagetekend enzo, terwijl ik dat nooit zou doen, ik ben juist diegene die mensen daar op wijst, pfft.

    JA NU KRIJG IK BERICHTEN VAN DR.
    jkhfdslgkjhsjkgdh kill me.

    Plus ik erger me er dood aan als mensen pissed off zijn, omdat jij ook ergens fan van bent.

    Dus ongeveer zo;
    Jij bent fan van ehh.. Jan smit ( LMFAO )
    en iemand anders doet ineens fucking pissed tegen je omdat hij/zij daar zelf ook fan van is.
    Alsof hij/zij de enige is die er groots fan van is, weetje wel.
    Oh sorry voor dit ranting board maar ik moest mijn haat even ergens in kwijt, in dit topic dus.


    Oh plus ik heb net Shrek 3 gezien, ik houuu van droomprins, hij is zo grappig en.. awesome. ~ xD

    I took my love back to violet hill , there we sat down in snow.. :c ~

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 21:23 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Tortuga schreef:
    (...)
    -out-


    sorry, had geen idee hoe het anders te verwoorden xD

    Stray schreef:
    ik heb een hekel aan lichtelijk gehandicapt zijn, maar normaal onderwijs doen gewoon normaal kunnen rondkomen (autistme bijv.) maar die dan erg worden voortgetrokken en elk foutje dat ze maken wordt naar hetautisme/ziekte verworpen. Serieus hun maken ook fouten en niet alles wat hun doen is goed. En hun zijn niet altijd de zieligen!
    (mijn broertje is de inspiratie hiervoor


    this. mijn beste vriend heeft ook autisme, en je hóórt sommige mensen echt denken van 'ja, hij heeft slecte punten, door zijn autisme'. Nee dat is niet zo. dat komt omdat zijn moeder hem tot 1 uur 's nachts laat leren, en hem een leermethode geeft waarmee hij totaal niet kan werken, en omdat hij er niet tegen kan dat zijn moeder zoveel druk op hem left. Niet omdat hij autistisch is. Srs, dan word ik ook pissig op die leraren en vooral op zijn moeder en stiefvader


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Tortuga schreef:
    (...)
    Er staat een plaatje van dat wijf bij?

    Nee, er staat een plaatje bij van:

    I 'hartje'
    www.moviesense.nl

    ;|


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik haat mensen die praten als een 12 jarige die denken dat ze vanalles en nog wat zijn en andere mensen die ze totaal niet kennen voor de minste reden gaan uitschelden en dan eigenlijk nog niet eens 12 jaar zijn, maar 15 of ouder. GROW THE FUCK UP. (cat)


    All was well.

    Ik heb een haat aan Twilight en het hoofdrolspelend koppel :') en oh ja, hun fans het meest -.-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Buckbeak schreef:
    Ik heb een haat aan Twilight en het hoofdrolspelend koppel :') en oh ja, hun fans het meest -.-

    IK OOK. Dx
    @Anchor, OTL.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Stray schreef:
    ik heb een hekel aan lichtelijk gehandicapt zijn, maar normaal onderwijs doen gewoon normaal kunnen rondkomen (autistme bijv.) maar die dan erg worden voortgetrokken en elk foutje dat ze maken wordt naar hetautisme/ziekte verworpen. Serieus hun maken ook fouten en niet alles wat hun doen is goed. En hun zijn niet altijd de zieligen!
    (mijn broertje is de inspiratie hiervoor
    ik snap wat je bedoel me broer heft autisme PDD-NOS (lichte vorm) ADD dyslexie en een slechte motoriek maar bij elke foutje dat hij maakt word het weer op dat neer gelegt en als ik zo'n foutje maak (of me zus) is het gelijk >.< en dan denk ik kill me D:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 13:24 ]


    Shoganai i ne~

    Het klinkt misschien raar, maar op dit moment heb ik even haat aan mijn vrienden.
    De jongen waar ik verliefd op ben, heeft sinds kort een vriendin. M'n vrienden weten dat ik hem leuk vind en dan gaan ze doodleuk met hem praten over hoe zijn vriendin is en hoe leuk hij haar vind en zo. Later zei ik tegen ze dat ik het nogal vervelend vond en dat het me wel pijn deed en toen begonnen ze te zeiken dat ik overdreef.

    Apophis schreef:
    Het klinkt misschien raar, maar op dit moment heb ik even haat aan mijn vrienden.
    De jongen waar ik verliefd op ben, heeft sinds kort een vriendin. M'n vrienden weten dat ik hem leuk vind en dan gaan ze doodleuk met hem praten over hoe zijn vriendin is en hoe leuk hij haar vind en zo. Later zei ik tegen ze dat ik het nogal vervelend vond en dat het me wel pijn deed en toen begonnen ze te zeiken dat ik overdreef.


    Omg dat ken ik echt heel erg.
    Bij mij gingen mn vrienden tegen zo een gast praten.
    EN ZE ZEIDEN FUCKING KINDERACHTIGE DINGEN.
    en dat vond ik niet leuk meeh~ ._.

    En ik haat 'beste' vrienden die nooit sorry kunnen zeggen.

    Buckbeak schreef:
    Ik heb een haat aan Twilight en het hoofdrolspelend koppel :') en oh ja, hun fans het meest -.-

    Dan haat je 1/4 van Quizlet ^^

    OT: ik haat sommige users die denken dat ze ergens over kunnen schrijven maar het dan verschikkelijk fout hebben.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 14:37 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    (...)
    Dan haat je 1/4 van Quizlet ^^

    OT: ik haat sommige users die denken dat ze ergens over kunnen schrijven maar het dan verschikkelijk fout hebben.


    Je hebt gelijk, de andere 3/4 is fan van HP (:
    Ik haat vooral de fanatieke fans :')

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 14:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Buckbeak schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk, de andere 3/4 is fan van HP (:
    Ik haat vooral de fanatieke fans :')

    Nee, 1/4 van HP en 1/2 van geen van allebei.
    Ik van dat eigenlijk best wel stom dat je de fans gaat haten. Wij haten jullie toch ook niet?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    (...)
    Nee, 1/4 van HP en 1/2 van geen van allebei.
    Ik van dat eigenlijk best wel stom dat je de fans gaat haten. Wij haten jullie toch ook niet?


    Ik heb er echt een hekel aan, kan ik toch ook niet helpen?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik haat mijn vader, meer kan ik zo niet bedenken (bloos)


    -

    Ik haat arrogante mensen die denken dat ze beter zijn dan andere. En mensen die ziektes gebruiken om mee te schelden.+ De HP-fans die zichzelf opkleden als Hermelien of een ander personage om naar de premiere te gaan. Eigenlijk dus de cosplayers.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Before schreef:
    (...)
    Nee, 1/4 van HP en 1/2 van geen van allebei.
    Ik van dat eigenlijk best wel stom dat je de fans gaat haten. Wij haten jullie toch ook niet?


    Nu ga ik je zus quoten :')

    Endlich schreef:
    Ik haat arrogante mensen die denken dat ze beter zijn dan andere. En mensen die ziektes gebruiken om mee te schelden.+ De HP-fans die zichzelf opkleden als Hermelien of een ander personage om naar de premiere te gaan. Eigenlijk dus de cosplayers.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.