Zaterdag zit ik een week in Belgie, nu moet ik zeggen dat ik het niet zo geweldig vind. Gezien de vorige keer dat we op vakantie gingen een regelrecht dráma was...
Maar oké, nu gaan jullie mij helpen met overleven.
De plek waar ze dus heen wouden, is dus zeg maar voor wat jongere koppels, met kinderen van 6 tot 10 jaar. Dus leuke Belgische kindjes vinden om mee op te schieten wordt al moeilijk, daarbij is het meer een bungalow-verhuur, voor mensen die gezamelijk op vakantie gaan, wat wij dus niet doen.
Wél moet ik zeggen dat ik een gat in de lucht spring omdat we in Belgisch Limburg zitten, wat betekend dat we ook een paar dagen naar Duitsland gaan!
En omdat ik weet dat sommige van jullie die opmrking bij de hand hebben, née ik verwacht niet dat opeens heel Tokio Hotel voor mijn neus staat, dat hoeft voor mij ook niet, maar Duitsland vind ik gewoon een mooi land, met een mooie, inspirerende taal. Daarbij, kan ik misschien ook inspiratie opdoen voor mijn story
Maar buiten het hele Duitsland-gebeuren, hoe ga ik mijn dagen doorkomen? Want mijn computer gaat níet mee, en Sms'en kan ik vergeten.
Let it come and let it be