• en hier ben ik weer... ^^
    alweer over mijn vriendje en mijn jaloezie...
    hij was een jaar geleden verliefd op een meisje, maar zij niet op hem. zij heeft toen contact met hem verbroken enzo omdat ze op een andere jongen was en mijn vriendje opdringerig vond.
    een maand geleden ofzo was zij jarig en kwam haar vriendje aan mijn vriendje vragen om iets te schrijven in een boekje voor haar verjaardag. dat vond mijn vriend heel vreemd omdat zij hem niet meer wou spreken enzo.
    nu heeft dat meisje facebook en reageert ze op al zijn statussen, ze zette zelfs op zijn prikbord 'nu ga ik je in de gaten houden x'... hij reageerde met dingen die hij vaak ook tegen mij zegt (over werkpuntjes enzo, het is vreemd maar toch...)
    ik voel me nu zo'n bitch omdat ik dat zo erg vind, maar ik zie hem echt zot graag en hij had ooit gevoelens voor haar... opnieuw, zij woont veel dichter bij hem dan ik en ik ben gewoon zo bang om hem kwijt te geraken...
    ik wil er niets over zeggen want dan lijkt het net of ik hem controleer en zo wil ik niet zijn...


    ask her if she wants to stay a while

    Miss moet je een keer rustig aan hem vragen van 'Ja vind je haar leuk of heb je nog gevoels voor der' En er wel bij zeggen van dat je niet als een Jaloerse controlerende freak over wilt komen ofzo...-aa-:$:$:$

    Ohh, dat is ook vervelend. 'o'
    Maar ik zou het toch gewoon zeggen, dat je je nu wat onzeker voelt enzo.
    En als je dat neit durft, laat het dan merken.
    Probeer veel met hem af te spreken, geef hem iets kleins ofzo.
    Maar toch, ik zou het hem zeggen.
    Waarschijnlijk heeft hij nog niet eens door dat jij je 'bedreigd' voelt.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik vind het ook niet fijn als mijn vriend over/tegen zijn ex(en) praat, hoor :'D
    Maar zo'n situatie als jou heb ik niet.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 20:23 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik snap je punt en eigenlijk geef ik je wel gelijk om een beetje jaloers en/of kwaad te worden... Tenslotte vond hij haar vroeger wel leuk en het kan natuurlijk zo zijn dat hij missschien weer gevoelens voor haar krijgt.. Praat er ff over met hem. Het kan natuurlijk ook zijn dat jij het verkeerd opvat. Ik hoop dat het zo is en dat hij niet opeens met haar gaat.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Mijn vriend moet zijn hoofd maar draaien in de richting van een meisje en dan begin ik al jaloers te worden. Heel overdreven van mij, maar ik denk door de scheiding van mijn ouders zopas. Ik heb nu geleerd om wat minder snel jaloers te zijn. Mijn vriend vond het niet erg dat ik zo jaloers was, zelfs fijn, alleen dat ik zo kwaad werd irriteerde hem. Maar hij had natuurlijk gelijk. Jaloers zijn mag, maar overdrijf er gewoon niet in.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Je moet hem gewoon zeggen dat je dat niet zo leuk vind, als hij je graag ziet, zal hij je begrijpen. En ik had dat in het begin van mijn relatie ook dat ik vol jalozie zat, dat is denk ik normaal. Hij is tenslotte jouw vriend en niet de hare, dus maak hem dat maar es duidelijk. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Chocolicious schreef:
    Ohh, dat is ook vervelend. 'o'
    Maar ik zou het toch gewoon zeggen, dat je je nu wat onzeker voelt enzo.
    En als je dat neit durft, laat het dan merken.
    Probeer veel met hem af te spreken, geef hem iets kleins ofzo.
    Maar toch, ik zou het hem zeggen.
    Waarschijnlijk heeft hij nog niet eens door dat jij je 'bedreigd' voelt.


    None but ourselves can free our minds.

    Je jaloezie is terecht.
    Praat met hem!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik snap dat je jaloers bent. Zou ik ook echt zijn in jouw geval. Praat er eens met je vriendje over. Laat merken dat je hem niet kwijt wil. Dat meisje is volgens mij echt irritant bezig en weet niet wat ze wil. Waarschijnlijk weet jou vriend ook niet wat hij ermee aan moet, want zij wilde hem immers niet. Praat er gewoon over en zeg eerlijk dat je ermee zit.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik snap dat je jaloers bent. Zou ik ook echt zijn in jouw geval. Praat er eens met je vriendje over. Laat merken dat je hem niet kwijt wil. Dat meisje is volgens mij echt irritant bezig en weet niet wat ze wil. Waarschijnlijk weet jou vriend ook niet wat hij ermee aan moet, want zij wilde hem immers niet. Praat er gewoon over en zeg eerlijk dat je ermee zit.
    Vaak is dat gewoon vriendelijk bedoelt van een jongen, maar toch. Als ze zo doen, zien ze niet dat het hun vriendin kwetst.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    pfff....
    ik had er dus gisteren iets over gezegd, en hij heeft me verzekerd dat er niets is tussen hen en dat hij alleen mij wilt enzo. en dat geloof ik ook, echt waar, maar toch... het is veel moeilijker als ik niet bij hem ben.
    vandaag zet ze weer op zijn prikbord: 'i'm watching you !! ^^'
    en weer een heel gesprek tussen hen.
    ik bedoel, waar is zij mee bezig? --'


    ask her if she wants to stay a while

    Wat een vertrouwen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Reageer terug: 'And I'm watching you!'


    No growth of the heart is ever a waste

    wanderlust schreef:
    pfff....
    ik had er dus gisteren iets over gezegd, en hij heeft me verzekerd dat er niets is tussen hen en dat hij alleen mij wilt enzo. en dat geloof ik ook, echt waar, maar toch... het is veel moeilijker als ik niet bij hem ben.
    vandaag zet ze weer op zijn prikbord: 'i'm watching you !! ^^'
    en weer een heel gesprek tussen hen.
    ik bedoel, waar is zij mee bezig? --'
    Reageer es subtiel op dat gesprek ofzo. (ik kan je er verder echt niet mee helpen sorry. Ik ben zelf zo'n jaloerse bok.)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Delirious schreef:
    Wat een vertrouwen.

    ik vertrouw hem wel, ik heb het er gewoon moeilijk mee


    ask her if she wants to stay a while