• Echt kut, alles moet er eens uit! Ik heb een vakantiejob in de keuken van een megagroot ziekenhuis... Ik had gehoopt op wat variatie want ik dacht 'Hey, in een keuken is er veel te doen' Ja, vergeet het maar! Ik moet een hele dag aan een lopende band staan afwassen en plateau's vullen terwijl die andere studenten veel toffere dingen krijgen zoals slaatjes maken en met karren doorheen het ziekenhuis rijden --' Ik moet nog tem volgende week vrijdag werken, ik zit er bijna doorheen. Anyways, zijn er nog wat mensen met een rotvakantie job? Zou wel leuk zijn om te weten dat ik niet alleen lijd :')


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ik weet nog niet, begin over 1,5 week. Moet nog wel de uren doorkrijgen,


    <3

    Ach god wees blij dat je voor zo iets betaald krijgt? : DDD
    Er zijn veel ergere vakantiejobs hoor ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Ach god wees blij dat je voor zo iets betaald krijgt? : DDD
    Er zijn veel ergere vakantiejobs hoor ;]


    Dat geld kan mij nu echt niets schelen, niemand praat tegen mij enz, ze vroegen niet eens hoe ik heette toen ik daar aan kwam dus echt pot op met het geld :') geld maakt trouwens niet gelukkig, het verdienen op die manier evenmin :')


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Barcalonista schreef:
    (...)

    Dat geld kan mij nu echt niets schelen, niemand praat tegen mij enz, ze vroegen niet eens hoe ik heette toen ik daar aan kwam dus echt pot op met het geld :') geld maakt trouwens niet gelukkig, het verdienen op die manier evenmin :')

    true, maar jij zou daar niet werken als je geen geld zou krijgen.


    I was an angel living in the garden of evil

    Nope...

    Ohh, das kut voor je. ö
    Ik zou dolgraag een vakantie job willen & geld verdienen, maar ik ben te jong. ;(


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik snap wel wat je bedoeld. Mijn broer heeft op dit moment hetzelfde probleem, maar hij kan het gewoon opzeggen als hij wil en gaan werken bij het bedrijf waar hij het afgelopen jaar heeft stage gelopen.


    <3