• tips?
    ik wil meer wakker worden..
    dus iemand die weet wat ik dan moet doen?

    owja en ik verveel me ^^


    Where words fail, music speaks

    Redbull geeft je vleugels....
    Rondjes rennen?
    Op je bed springen?


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Harde muziek. Suiker. Energy. Koffie. Ga actief doen. :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben ook moe...
    Sowieso raad ik koffie aan en actief bezig zijn...
    Ehmm... Muziek -en dan niet klassiek- luisteren


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Een douche helpt mij altijd om weer wakker te worden, of anders misschien een wandeling maken in de frisse buitenlucht? (flower)


    “Love is a contradiction.”

    Archibald schreef:
    Een douche helpt mij altijd om weer wakker te worden, of anders misschien een wandeling maken in de frisse buitenlucht? (flower)
    Het regent hier (lol)


    Where words fail, music speaks

    GEEN koffie 's morgens; dat is enorm slecht voor je bijnieren. Drink fruitsap in de plaats, het is fris en geeft je energie.
    Rek je uit wanneer je opstaat, zet je raam open en zorg voor wat frisse lucht binnen. Drink voldoende water en fruit, dat houdt je fris en geeft je (gezonde) energie


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    steek je hoofd in een bak met ijs.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Koud douchen,


    <3

    Optijd naar bed gaan! (pirate) Dat is de enige oplossing. Geen koffie, geen redbull... Dat versterkt alleen maar voor een heel kort moment en maakt je daarna nog moeer dan dat je al was. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Alcohol maakt niet alleen dronken, het goedje put het lichaam ook uit Het is bekend dat een glaasje alcohol voor het slapengaan het inslapen bevordert. Maar dat is dan ook zowat het enige voordeel, want eenmaal in slaap verstoort alcohol de slaap en word je 's nachts gemakkelijk wakker. Een goeie raad dus: overdrijf er niet mee.

    Koffie kan overdag wel deugd doen en opkikkerend werken, maar het verhindert wel het inslapen. Schakel dus na 16-17 uur beter over op cafeïnevrije koffie of kruidenthees.

    Laatste tip: mijd frisdranken. Ze bevatten heel veel suiker en leveren u dus onnodig extra calorieën. Als u aan een energiedrankje toe bent, kies dan eerder voor niet gezoet, al dan niet vers, fruitsap of honing. Behalve suikers leveren ze allebei nog andere nuttige elementen voor de goede werking van uw lichaam.


    Er is voor de man bepaald geen groter raadsel dan het feit dat er ook vrouwen zijn

    een koude douche nemen xd