Ik ben dus naar die marathon gegaan en ik ben 43 uur achter elkaar wakker geweest, zonder ook maar één moment moe te zijn. Dat vertelt volgens mij al genoeg over wat ik van die films vond, zelfs nadat ik de meesten a iets van een 5 keer heb gezien, zit ik nog altijd op het puntje van mijn stoel volop in de actie mee te gaan. De sfeer in de zaal was ook gewoon echt geweldig, met al die mega fans. Voor en na elke film was iedereen aan het klappen en ik heb twee mega gigantische posters gekregen. De laatste film vond ik echt heel erg goed en ik heb er ook veel bij gehuild. Helemaal op het einde, toen de film gedaan was, zat ik daar echt naar dat scherm te staren alsof er nog iets ging komen. Ik kon eigenlijk gewoon niet geloven dat het gedaan was, nu nog steeds niet. Om 1 na 12 begon de allerlaatste film en toen die aansprong en je dat liedje hoorde, toen moest ik zelfs bijna wenen. Die kus van Ron en Hermelien vond ik helemaal geweldig, want het komt ook op zo'n moment waarop je het niet helemaal verwachtte. Het enige dat ik wat spijtig vond is dat Harry Vodemort vermoord buiten en niet binnen in de grote zaal waar iedereen bij stond, zoals dat in het boek gebeurde.
All was well.