• Zaterdag lekker naar een festival. Wat voor weer krijgen we ; -inkoor- KLOTEWEER. Hopen dat buitenradar en alle weerberichten het verkeerd hebben en de mensen hierboven het zielig vinden dat de festival gangers nat worden haha.
    Wat gaan jullie zaterdag doen?


    Live life like a raver.

    Oh, ik zal voor je duimen popje!


    Harmonia Nectere Passus

    Succes, en ik ga zaterdag vliegen naar San Fransisco, en dan naar Mauï!


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Painted schreef:
    Succes, en ik ga zaterdag vliegen naar San Fransisco, en dan naar Mauï!

    supervet! Ik ga niet op vakantie dit jaar haha, ga alle festivals af (nerd)


    Live life like a raver.

    Ooohhh, das zo typisch. Ik duim voor je! & ik ga zaterdag niks doen denk ik. (;


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Wij hebben zaterdag een buurtbarbecue dus regen zou wel een beetje sneu zijn. Maarja er is nu een hongersnood in Afrika dus ik wil ook weer niet zeuren ofzo, regen is erg nuttig.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    fitnessen en ja relaxen naar zo'n drukke week.


    <3

    Ik duim voor je. :'D
    En ik heb geen idee wat ik zaterdag ga doen... Zie ik dan wel. :Y)

    Ik doe dan denk ik of niks of op mijn nichtje passen of lol maken met mijn ozo domme broer. En ik duim voor je!

    Zaterdag vertrek ik naar Frankrijk


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    zaterdag wordt een luierdag voor mij xD