• Zaterdag lekker naar een festival. Wat voor weer krijgen we ; -inkoor- KLOTEWEER. Hopen dat buitenradar en alle weerberichten het verkeerd hebben en de mensen hierboven het zielig vinden dat de festival gangers nat worden haha.
    Wat gaan jullie zaterdag doen?


    Live life like a raver.

    Ik ga een vriendin stalken :3 en ik duim voor je:Y)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 22:51 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zaterdag word ik wakker in Wit-Rusland :3 & Ik duim voor je.


    Olive

    Devin schreef:
    Zaterdag word ik wakker in Wit-Rusland :3 & Ik duim voor je.


    WOW ZO VET?!


    Live life like a raver.

    Ik ga zondag naar zo'n festival, en dan heb ik ook *$()%_#- weer. We moeten maar hopen dat het ff goedkomt en dat ons weekend niet in het water valt door die kloteregen. <.<


    ars moriendi

    DOUR?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zaterdag ga ik naar Zwarte Cross.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Zaterdag zit ik op de boot --'


    "Ignite, my love. Ignite."

    ZWARTECROSSSSS =d


    Een paard galoppeert met zijn longen, houdt vol met zijn hart maar wint met zijn karakter. <3

    zaterdag ga ik naar harry potter deel 7 met een vriendin


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Festivalweer :'D Of te heet of regen.
    Ik ga zaterdag chillen met vrienden (:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ik ga ook naar de Zwarte Cross=d
    gelukkig is het hier maar 10 minuten vandaan ofzo duss, kom maar schuilen bij mij (cat)


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik ben dan in Turkije. (cat)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Mezelf de hele dag op mijn kamer opsluiten , om er pas om half 8 in de avond uit te komen om achter de computer te mogen. Dan rond half 12 of later weer naar boven om vervolgens tot 2 uur Jackass te gaan kijken :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hmm, denk met vrienden hier zitten. Heb toch eigen huisje ghehe. Of ik ga gewoon uit.


    Harmonia Nectere Passus

    Zaterdag eh...
    Dan heb ik een verjaaardag!


    Your make-up is terrible