• Heb hier twee dagen aan gewerkt, dus ik zou het erg kunnen waarderen als jullie tips hebben. Maar voor je, je genialiteit over mijn tekening laat gaan moet je weten dat dit een collaboration is. Betekend dat ik dit samen met iemand anders heb getekend. Mijn beste vriendin heeft de vrouwelijke personage geschetst, en ik heb die in PhotoShop ingekleurd. De mannelijke personage heb ik compleet zelf gemaakt, niet nagetekend, helemaal uit mijn hoofd, etc. Ik gebruik adobe PhotoShop CS3 om deze tekeningen te maken. Hoe dan ook, als iemand advies heeft hoor ik het graag. Ik wil graag beter worden en aangezien ik zelf niet altijd zie wat er mis is, zou ik het fijn vinden als mensen mij erop wijzen. Maar dan heb ik er alleen wat aan als je zegt wat er beter moet en hoe, want anders is het niet meer dan gewoon een beetje afkraken. Als je de tekening niet mooi vind, kijk er dan niet naar en zeg niks. Ik accepteer alleen advies, ga je me afzeiken, dan doe ik daar niks mee. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Fffff thanks. <33 Hoe? Jaren lang oefenen en een vleugje aangeboren talent. Of eigenlijk is het meer een gave, vind ik dan.
    True, tekenen moet je kunnen. Het is moeilijk om te leren :>


    I live for the applause, you will die for it.

    Joszie schreef:
    Het enige wat me zo opvalt is het petje van het meisje, maar ik weet niet of je daar nog wat aan mag veranderen van je vriendin? (:
    Anders had ik de pet wat minder rond gedaan met wat scherpere hoeken.

    Anyways, deze is weer heel nice <3


    Nou, het is eigenlijk een muts. Haha. Maar ja, je hebt wel gelijk want ze gebruikt te veel ronde vormen. Thanks, though! <3


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Shockwave schreef:
    (...)True, tekenen moet je kunnen. Het is moeilijk om te leren :>


    Nou, het leren, vind ik dan, is niet moeilijk, maar de motivatie behouden om het te leren maakt het zo moeilijk. Tekenen kost bakken vol tijd. Ik houd er van, maar o zo veel mensen vinden het verschrikkelijk. En dan gaan ze dingen lopen lullen van: 'waarom zou je zoiets doen?' 'het is maar een tekening.' En dan denk ik van: 'val dood, het is meer dan een papiertje, het is mijn fucking leven.' Haha.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Nou, het is eigenlijk een muts. Haha. Maar ja, je hebt wel gelijk want ze gebruikt te veel ronde vormen. Thanks, though! <3

    Oh haha nu zie ik het ja! Okay.
    Graag gedaan (:


    JDN.