• Jep, arme buurtjes. Ik zit hier lekker hard muziek te luisteren, de bass goed hard open en een mooi nummer knalt uit mijn speakers.
    Oooh ze zullen zo van me gaan houden (bloos), maar het boeit me niet.
    Onze linker buren zijn een stel idioten en storen zich aan alles, zelfs als we niks doen. En onze rechter buren hebben een jaar lang 's avonds (als wij willen slapen) lopen boren.
    Dus ze kunnen me allebei de pot op =D

    Dus hebben jullie al iets leuks gedaan op deze vroege ochtend?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Comeau schreef:
    Met veel geweld een ei open gemaakt :Y)
    De buren werden er wakker van :')

    Whuut, awesome ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn nintendo leeg laten gaan ^^
    Over mijn weirde droom nadenken
    Mijn droom op Q zetten
    Tjah, dat was het wel...

    Haha, als ik mijn muziek zo hard zou zetten dan maak ik en de nieuwe buren boos -die best aardig zijn- en mijn buren die aardig zijn boos


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Created schreef:
    Ik heb 1.5 boek uitgelezen vannacht en toen ik vanochtend op keek van m'n boek regende het. Toen ging ik naar beneden, en nu zit ik op Q ^^

    Heb je wel geslapen? O.O


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    JA, ik werd gevraagd door mijn nu vriendje vannochtend en toen kon ik pas om 4 uur slapen en toen werd ik net wakker. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Discography schreef:
    JA, ik werd gevraagd door mijn nu vriendje vannochtend en toen kon ik pas om 4 uur slapen en toen werd ik net wakker. (:

    Hahaha, feel the power of young love (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)

    Niet fijn --'

    Indeed, en dan was ze de tuin ingelopen van de buren, en dat is zo iemand die bijna elke dag in zijn tuin is :X
    En das ne zagevent dus ik hoop ni dat die straks aan onze deur komt..


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    (...)
    Indeed, en dan was ze de tuin ingelopen van de buren, en dat is zo iemand die bijna elke dag in zijn tuin is :X
    En das ne zagevent dus ik hoop ni dat die straks aan onze deur komt..

    Khoop het toch voor je en anders good luck!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mmh, mijn buren mogen niet klagen, die twee hier links, maken toch alleen meer ruzie over de domste dingen, om vervolgens tegen míjn poort te gaan slaan. Waarnaar dat wijf begint te janken, en die vent boos de deur uit loopt. Volgende dag is alles vergeten en de dag daarop begint het weer van voor af aan.
    Héérlijk (cat)


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Mmh, mijn buren mogen niet klagen, die twee hier links, maken toch alleen meer ruzie over de domste dingen, om vervolgens tegen míjn poort te gaan slaan. Waarnaar dat wijf begint te janken, en die vent boos de deur uit loopt. Volgende dag is alles vergeten en de dag daarop begint het weer van voor af aan.
    Héérlijk (cat)

    Ik zou op een gegeven moment gewoon bij die poort gaan staan als zij erop wil slaan en haar aan kijken van "Wtf wil je?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Me doodvervelen >.>


    Only those who listen can hear

    TheLegacy schreef:
    Me doodvervelen >.>

    Das niet leuk :O


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zou op een gegeven moment gewoon bij die poort gaan staan als zij erop wil slaan en haar aan kijken van "Wtf wil je?"

    Ach, ze zitten nu lekker weer in Marokko. Ze zijn beiden Islamitsch, dat betekend niet neuken voor het huwelijk, máár zij is zwanger, dus moeten ze snel trouwen en de schijn hoog houden. God dat mens kan aanstellen, ze is nog geen maand zwanger of ze had al hulp nodig om de auto in te stappen (cat)
    Die vriend van mijn moeder heeft sowieso een soort agressie-stoornis, dus die vent van d'r heeft wel gemerkt dat wij ze hier horen ruziën. -Nee hij heeft niet geslagen, wel flink geschreeuwt.- :'D


    Let it come and let it be

    TheLegacy schreef:
    Me doodvervelen >.>

    Misschien kun je iets creatiefs doen? Als teken of schrijven? Daar ben je lang zoet mee :9~


    Let it come and let it be

    Discography schreef:
    JA, ik werd gevraagd door mijn nu vriendje vannochtend en toen kon ik pas om 4 uur slapen en toen werd ik net wakker. (:


    ESTHER. DAT WIST IK NIET.

    OT: Ik haat mijn buren, maar ik heb nog niet echt iets nuttigs gedaan vanmorgen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ach, ze zitten nu lekker weer in Marokko. Ze zijn beiden Islamitsch, dat betekend niet neuken voor het huwelijk, máár zij is zwanger, dus moeten ze snel trouwen en de schijn hoog houden. God dat mens kan aanstellen, ze is nog geen maand zwanger of ze had al hulp nodig om de auto in te stappen (cat)
    Die vriend van mijn moeder heeft sowieso een soort agressie-stoornis, dus die vent van d'r heeft wel gemerkt dat wij ze hier horen ruziën. -Nee hij heeft niet geslagen, wel flink geschreeuwt.- :'D

    Whahaha, wat een leuke buren en wat een lieve vader =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.