• Ik was net mijn tijdschriften aan het uitzoeken en toen kwam ik de Picture Stars met JBieber erin tegen.
    Wat bleek nou? Mijn broer (of zusje, zometeen maar even ondervragen) heeft op de voorkant van een van de tijdschriften Justin Bieber een make-over gegeven, met snor enal. --'
    I mean, come on? Dat je Justin Bieber niet kan uitstaan hoeft nog niet te betekenen dat je aan míjn spullen mag komen. *scheld nog eens*

    Ooit ook zoiets meegemaakt?


    Opgeven is geen optie.

    Temptress schreef:
    Mijn zus heeft dat gedaan op mijn mega Justin Bieber poster. Zijn tanden zwart gekleurd, zijn ogen rood gekleurd --'


    hahah.


    I´m nothing special.

    Sacrifices schreef:
    Nee, meestal ben ik degene die dat doet. (krul)


    Only those who listen can hear

    Een vriend van mijn broertje en mijn broertje hebben Bill Kaulitz voorzien van een snor op een poster toen hij al op mijn muur hing. Dus ik was echt pissed of.
    Maar in de meeste gevallen doe ik dat ook, maar dan op kranten en op Geert Wilders en zo.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ZeroGravity schreef:
    Een vriend van mijn broertje en mijn broertje hebben Bill Kaulitz voorzien van een snor op een poster toen hij al op mijn muur hing. Dus ik was echt pissed of.
    Maar in de meeste gevallen doe ik dat ook, maar dan op kranten en op Geert Wilders en zo.


    Als mijn zusje dát bij mij gedaan had, had ik naar haar kamer gegaan en haar BTR poster verneukt. ;D
    Geert Wilders heb ik ook eens een make over gegeven. (aa
    )


    Opgeven is geen optie.

    Sacrifices schreef:
    Nee, meestal ben ik degene die dat doet. (krul)