• Ik was net mijn tijdschriften aan het uitzoeken en toen kwam ik de Picture Stars met JBieber erin tegen.
    Wat bleek nou? Mijn broer (of zusje, zometeen maar even ondervragen) heeft op de voorkant van een van de tijdschriften Justin Bieber een make-over gegeven, met snor enal. --'
    I mean, come on? Dat je Justin Bieber niet kan uitstaan hoeft nog niet te betekenen dat je aan míjn spullen mag komen. *scheld nog eens*

    Ooit ook zoiets meegemaakt?


    Opgeven is geen optie.

    Nee, meestal ben ik degene die dat doet. (krul)

    Mijn zus heeft dat gedaan op mijn mega Justin Bieber poster. Zijn tanden zwart gekleurd, zijn ogen rood gekleurd --'


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik had de neiging dat te doen bij de acht JB-posters die mijn zusje had, maar vond het toch maar zielig.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Temptress schreef:
    Mijn zus heeft dat gedaan op mijn mega Justin Bieber poster. Zijn tanden zwart gekleurd, zijn ogen rood gekleurd --'


    Wooww, en dan vond ik mijn geval al erg. ;o
    Das best wel heel erg kut..


    Opgeven is geen optie.

    Ach, het zijn ten minste geen posters? Dat zou ik veel erger vinden. En zo'n snor is beter dan dat Justin Bieber eruit geknipt wordt, want dan kan je die pagina niet meer lezen. En, heb je al uitgevonden wie de dader is?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 20:42 ]


    “Love is a contradiction.”

    Whaha, wees blij dat het niets anders was. Een tijdschrift lees je toch maar een keer en het is voor de vuilbak. :3


    Let the Night embrace you

    Sodom schreef:
    Whaha, wees blij dat het niets anders was. Een tijdschrift lees je toch maar een keer en het is voor de vuilbak. :3


    * kijkt achter zich naar bergen tijdschriften. *

    Sodom schreef:
    Whaha, wees blij dat het niets anders was. Een tijdschrift lees je toch maar een keer en het is voor de vuilbak. :3


    Oke, da's waar. Al bewaar ik mijn tijdschriften wel. ;x
    Mijn posters zijn gespaard iig! Hoop ik.. *gaat alle posters maar eens bekijken*


    Opgeven is geen optie.

    Sacrifices schreef:
    Nee, meestal ben ik degene die dat doet. (krul)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Birthday schreef:
    (...)

    Wooww, en dan vond ik mijn geval al erg. ;o
    Das best wel heel erg kut..


    Ja inderdaad.. (cat)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Lol, ik heb mijn hoofd op dat van Justin geplakt, een hele verbetering, al zeg ik het zelf :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Matched schreef:
    Lol, ik heb mijn hoofd op dat van Justin geplakt, een hele verbetering, al zeg ik het zelf :Y)


    AHAHAHAHA, hoe droog. :'D
    Maar als je Justin fan bent heb je wel geluk, want tegenwoordig is er geen een blaadje meer waar hij niet instaat. (cat)

    Matched schreef:
    Lol, ik heb mijn hoofd op dat van Justin geplakt, een hele verbetering, al zeg ik het zelf :Y)


    Ahahaha, dat is, ondanks dat ik fan van Justin ben, best wel geniaal. ;D


    Opgeven is geen optie.

    Sacrifices schreef:
    (...)

    AHAHAHAHA, hoe droog. :'D
    Maar als je Justin fan bent heb je wel geluk, want tegenwoordig is er geen een blaadje meer waar hij niet instaat. (cat)

    Hahah, indeed (no_chears)
    Niet dat ik mijn hoofd daar expres op heb geplakt, maar toch, het zag er wel lollig uit, dus liet ik het maar zitten (bloos)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Sodom schreef:
    Whaha, wees blij dat het niets anders was. Een tijdschrift lees je toch maar een keer en het is voor de vuilbak. :3


    Ik heb hier nog bergen tijdschriften uit 2009 liggen, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.