• een alien sim bij de sims 2 kan niet zwanger worden van een alien baby(cat) en dat leek me nou net zo coolxD

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 19:25 ]


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Sweeney schreef:
    (...)
    Nee, alleen alien vrouwen.


    Volgensmij ook mannen want in vreemdvoort is er zo'n man die al zwanger is. Maar ik zal het even opzoeken, want Google is mijn beste vriend. (nerd)

    Dit is wat ik vind :
    1. Press Ctrl+Shift+C, and type the cheat boolProp testingCheatsEnabled true in the box.
    2. Press the Shift button, hold, and click on your active Sim.
    3. Click on "Spawn", then click on "tombstone of L and D".
    4. Click on "Make me alien pregnant" and your Sim will become pregnant with an alien baby.

    Zo of ;

    Aliens!
    Je kunt je Sims laten ontvoeren. Hier een tip hoe je dat het beste kunt doen. Je zoekt een kavel op, en laat daar een aantal Sims op wonen. Dan koop je een sterrenkijker en laat je je Sim daar ‘s avonds door kijken. Als je lang kijkt en je hebt geluk, dan komt er een UFO langs en die neemt je Sim mee. Na een tijdje komt je Sim weer terug. In de wijk Vreemdvoort in De Sims 2 is een gezin dat Aagtjes heet. Daar wonen een paar mannen in een huis met een trappenhuis. Als je een van de mannen bovenaan het trappenhuis ’s nachts door de sterrenkijker laat kijken, komt er een UFO en die neemt hem mee. Als je Sim terugkomt is hij zwanger. De man zal een baby krijgen, en dat is een alien!

    Neem me het niet kwalijk als het niet werkt, want ik doe niks met Aliëns want ik vind ze eng. (cat)

    Sacrifices schreef:
    Dit is wat ik vind :
    1. Press Ctrl+Shift+C, and type the cheat boolProp testingCheatsEnabled true in the box.
    2. Press the Shift button, hold, and click on your active Sim.
    3. Click on "Spawn", then click on "tombstone of L and D".
    4. Click on "Make me alien pregnant" and your Sim will become pregnant with an alien baby.

    Zo of ;

    Aliens!
    Je kunt je Sims laten ontvoeren. Hier een tip hoe je dat het beste kunt doen. Je zoekt een kavel op, en laat daar een aantal Sims op wonen. Dan koop je een sterrenkijker en laat je je Sim daar ‘s avonds door kijken. Als je lang kijkt en je hebt geluk, dan komt er een UFO langs en die neemt je Sim mee. Na een tijdje komt je Sim weer terug. In de wijk Vreemdvoort in De Sims 2 is een gezin dat Aagtjes heet. Daar wonen een paar mannen in een huis met een trappenhuis. Als je een van de mannen bovenaan het trappenhuis ’s nachts door de sterrenkijker laat kijken, komt er een UFO en die neemt hem mee. Als je Sim terugkomt is hij zwanger. De man zal een baby krijgen, en dat is een alien!

    Neem me het niet kwalijk als het niet werkt, want ik doe niks met Aliëns want ik vind ze eng. (cat)


    Whahahaaha ik vind Aliëns juist cool :'D


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'



    Okay als baby zijn ze wel cute. (cat)

    Ik heb op de universiteit Ulta La Fista, daar heb ik Stella Terrano en die is echt mooi!
    Die is bij mij nu zwanger :'D


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Sweeney schreef:
    (...)
    Nee, alleen alien vrouwen.


    Awh :(


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    LizzyTennant schreef:
    Ik heb op de universiteit Ulta La Fista, daar heb ik Stella Terrano en die is echt mooi!
    Die is bij mij nu zwanger :'D


    Van een Aliën? :'D
    Sorry als dit dom overkomt maar ik heb geen universiteit dus idk waar je over praat hehe. (cat)

    Sacrifices schreef:
    (...)

    Die weerwolf kan je worden doordat er zo'n hond, weetjewel, zo'n wolf met gele ogen. Ooit aan je deur gehad? Nou, word daar vrienden mee, en die veranderd je tot weerwolf. Je moet hem btw ook in huis nemen. :'D En dus goede vrienden mee worden. Je kan hem ook aan je deur krijgen door die code. Ja ik ben nogal codegeobsedeerd. :'D Maar je moet er wel uitbreidingspakket huisdieren voor hebben.

    Woooooooooot heb ik nog nooit gehad? DDD:


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vind sims echt heel erg stom, naja mijn mening!

    Sacrifices schreef:
    (...)

    Van een Aliën? :'D
    Sorry als dit dom overkomt maar ik heb geen universiteit dus idk waar je over praat hehe. (cat)


    whahaha
    ik weet nog niet van wat ze zwanger is :'D ik hoop van een alien maar ik weet het niet zeker


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Delirious schreef:
    (...)
    Woooooooooot heb ik nog nooit gehad? DDD:


    Ik had er een keer eentje aan mijn deur gehad ging ik hem begroeten liep ie wegxD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Delirious schreef:
    (...)
    Woooooooooot heb ik nog nooit gehad? DDD:


    Awh. D: Je kan ze dus ook oproepen. :3 Door die code en dan Leader of te pack, dan komt hij ook. Voor als hij nooit zou komen. Ik ben ooit weerwolf geweest. Nja, ik had ooit zo'n stadje met Heksen, weerwolven, servo's etc. Dat is wel awesome. :3
    Maar het zijn niet de gewone weerwolven die aan je deur staan dan, die éne met gele ogen en die aan je deur gaat staan er er dan zo'n 'wolkjesgedachte' boven komt met een deur erin. Die moet je hebben. (krul)

    Sacrifices schreef:
    (...)

    Awh. D: Je kan ze dus ook oproepen. :3 Door die code en dan Leader of te pack, dan komt hij ook. Voor als hij nooit zou komen. Ik ben ooit weerwolf geweest. Nja, ik had ooit zo'n stadje met Heksen, weerwolven, servo's etc. Dat is wel awesome. :3
    Maar het zijn niet de gewone weerwolven die aan je deur staan dan, die éne met gele ogen en die aan je deur gaat staan er er dan zo'n 'wolkjesgedachte' boven komt met een deur erin. Die moet je hebben. (krul)


    Wat kunnen weervolgen eigenlijk precies?(nerd)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    LizzyTennant schreef:
    (...)

    Wat kunnen weervolgen eigenlijk precies?(nerd)


    Ze zijn opzich wel een aanrader als je iets speciaals wilt met je sims. Want overdag zijn ze gewoon normaal, dus ze gaan gewoon werken. Okay, als ze werkloos zijn niet maar je snapt me wel. :'D
    's Nachts kunnen ze bijten, diegene zal dan ook een weerwolf worden. Ze kunnen huilen, grommen en mensen laten schrikken. En de wolven bij elkaar roepen. Maar volgensmij gaat er bij weerwolven per keer dat ze dat worden bij hun sterrenbeeld, die vlakjes. (Netjes, aardig, etc.) Steeds een streepje weg bij aardigheid en netjes. Maar dat weet ik niet meer zo heel goed. o.o

    Sacrifices schreef:
    (...)

    Ze zijn opzich wel een aanrader als je iets speciaals wilt met je sims. Want overdag zijn ze gewoon normaal, dus ze gaan gewoon werken. Okay, als ze werkloos zijn niet maar je snapt me wel. :'D
    's Nachts kunnen ze bijten, diegene zal dan ook een weerwolf worden. Ze kunnen huilen, grommen en mensen laten schrikken. En de wolven bij elkaar roepen. Maar volgensmij gaat er bij weerwolven per keer dat ze dat worden bij hun sterrenbeeld, die vlakjes. (Netjes, aardig, etc.) Steeds een streepje weg bij aardigheid en netjes. Maar dat weet ik niet meer zo heel goed. o.o


    Nu ga ik morgen een weerwolf maken :'D


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'