• Ze is blind en Justin is haar idool. Ze heeft al van alles geprobeerd om met hem in contact te komen enzo maar niets helpt. Ze heeft dit nummer gemaakt als haar laatste hoop....

    echt ik zit hier nu met tranen in me ogen.

    Ja, dat 'Justin Bieber' haalt alle emotie weg sorry :')

    Woow :0

    @oké, ik ben ook geen Bieber fan, maar ik vind het echt heel lief (A)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 17:55 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Atmosphere schreef:
    Ja, dat 'Justin Bieber' haalt alle emotie weg sorry :')

    Dat dus., :Y)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Atmosphere schreef:
    Ja, dat 'Justin Bieber' haalt alle emotie weg sorry :')
    Hoe bot het ook klinkt, hier sluit ik me idd bij aan.


    Wie du mir, so ich dir.

    Wow, ze kan heel mooi zingen. En het is ook mooi dat ze dan zo'n fan is van JB om zijn muziek, niet alleen om zijn looks, aangezien ze blind is en alles. Maargoed, dat vind ik dan ook weer geen reden om haar een voorrang te geven om hem te ontmoeten ofzo. Maar misschien kan hij haar helpen aan iets van een platencontract ofzo, haha :'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Waarom alleen omdat juilie niet van zijn muziek houden. Justin doet echt heel heel heel veel voor zijn fans.

    Die meid is niet slim bezig...
    Zich zorgen maken om dat rotjoch -sorry voo de fans- alsof ze echt geen andere zorgen heeft ofzo. En alsof het hem zo erg boeit.. Dat is nog triester.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Hale schreef:
    Waarom alleen omdat juilie niet van zijn muziek houden. Justin doet echt heel heel heel veel voor zijn fans.


    Ik hou gewoon niet van hem ja en hoe overrated hij is vind ik vréselijk. :'D

    MrsChartered schreef:
    Die meid is niet slim bezig...
    Zich zorgen maken om dat rotjoch -sorry voo de fans- alsof ze echt geen andere zorgen heeft ofzo. En alsof het hem zo erg boeit.. Dat is nog triester.


    Ok ik ben fan van hem.

    Maar als een 3 jarig kind huilt om hem is hij er als de kippen bij om haar te ontmoeten.

    En een blind meisje heeft al van alles geprobeerd en ze heeft hem nog steeds niet ontmoet.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 18:08 ]

    Memphis schreef:
    Wow, ze kan heel mooi zingen. En het is ook mooi dat ze dan zo'n fan is van JB om zijn muziek, niet alleen om zijn looks, aangezien ze blind is en alles. Maargoed, dat vind ik dan ook weer geen reden om haar een voorrang te geven om hem te ontmoeten ofzo. Maar misschien kan hij haar helpen aan iets van een platencontract ofzo, haha :'D.
    Dat vond ik dus ook, maar wilde ik niet zeggen omdat ik het wat cru vond, maar.. idd. :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Ze doet alsof haar leven van hem af hangt.
    guuuuuurl, ga wat doen met dat zingen en niet achter Justin aan :l


    I live for the applause, you will die for it.

    Hale schreef:
    (...)

    Ok ik ben fan van hem.

    Maar als een 3 jarig kind huilt om hem is hij er als de kippen bij om hem te ontmoeten.

    En een blind meisje heeft al van alles geprobeerd en ze heeft hem nog steeds niet ontmoet.


    Die fans van hem zeiden toch dat hij de laatste tijd minder om zijn fans geeft? En laten we nu eerlijk zijn, dat meisje is een vreemde voor hem dus hij ligt er ook niet van wakker. Tuurlijk doet hij ook aardig als hij bij haar zou zijn. -ik was vroeger ook zo van; Justin Bieber, Justin Bieber, maar nu vind ik hem gwn niet meer zo leuk als vroeger en hij begint zich hoger te voelen enzo.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    (...)

    Die fans van hem zeiden toch dat hij de laatste tijd minder om zijn fans geeft? En laten we nu eerlijk zijn, dat meisje is een vreemde voor hem dus hij ligt er ook niet van wakker. Tuurlijk doet hij ook aardig als hij bij haar zou zijn. -ik was vroeger ook zo van; Justin Bieber, Justin Bieber, maar nu vind ik hem gwn niet meer zo leuk als vroeger en hij begint zich hoger te voelen enzo.


    Ik denk dat je gelijk hebt....

    Damn ik wil dat jongetje van one time terug man...

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 18:13 ]

    Jonsu schreef:
    (...)
    Dat vond ik dus ook, maar wilde ik niet zeggen omdat ik het wat cru vond, maar.. idd. :'D


    Nah, ik vind het niet echt cru, het is gewoon mijn mening :'). Natuurlijk, het is heel vervelend voor haar dat ze blind is en dat probeer ik ook niet te ontkrachten, maar tegenwoordig kun je daar prima mee door het leven en het is niet alsof ze eraan dood zal gaan. Als ze nou een erge ziekte had, oké, maar zo kun je iedereen wel voorrang gaan geven. Maarja, misschien vinden sommigen me nu cru, ja, maar ik vind het gewoon zo (krul)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik vind dat zij beter kan zingen dan Justin Bieber, dus misschien zit er nog wel een carrière voor haar in ;p Maar ik snap serieus niet dat mensen dit opeens minder zielig/bijzonder vinden omdat het Justin Bieber betreft. Ik ben ook geen fan, maar die jongen laat me gewoon koud, ik snap niet waarom je hem zou haten?

    Blind zijn lijkt mij persoonlijk juist een van de ergste dingen die je kan overkomen, maar dat is dan weer mijn mening.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 19:01 ]


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.