• Jáa
    Ik en een vriendin willen graag naar een festival of een concert :')
    We houden van alternatieve muziek enzo, Mayday parade, BMTH, Suicide Silence, My passion.
    Die dingen ^^
    En we vervelen ons een beetje in de vakantie,
    dus weet iemand nog een leuk concert?
    Of ergens waar ik dat kan vinden?
    xx'

    MP is net geweest. bmth is volgens mij in oktober. eh. verder weet ik niet :'D


    SLOAN.

    Ehhhh, ik weet niet of het wat voor je is. Maar deze band komt naar Leeuwarden binnenkort!



    Ik vind ze echt heel goed, maar ze hebben nog wel meer (betere) nummers op youtube. Maar ik weet niet of het wat voor je is, haha. (:

    Als je naar een festival in de zomervakantie had willen gaan, had je dat veel eerder moeten plannen.

    Misschien moet je eens kijken op de site van de Melkweg/Paradiso/Tivoli etc.?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stonem schreef:
    Als je naar een festival in de zomervakantie had willen gaan, had je dat veel eerder moeten plannen.

    Misschien moet je eens kijken op de site van de Melkweg/Paradiso/Tivoli etc.?

    Ja, dacht ik dus ook,

    Als het niet acuut deze zomer moet, kan je nog altijd de myspace pagina's van je favoriete bands af gaan om te kijken of ze over een tijdje weer in NL/BE zijn.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Bmth, is net geweest bij powerfest., ;x
    en toen ik daar was hing er wel een poster van Suicide Silence die binnenkort zou optreden daar in de melkweg, maar ik weet niet waneer.,
    dus dat kan ook al geweest zijn..
    en verder weet ik alleen dat Black Veil Brides 28 oktober in de melkweg speelt en Simple Plan 27 Augustus., maar ik weet niet of je dat luisterd., (cat)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 17:47 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Bmth, is net geweest bij powerfest., ;x
    en toen ik daar was hing er wel een poster van Suicide Silence die binnenkort zou optreden daar in de melkweg, maar ik weet niet waneer.,
    dus dat kan ook al geweest zijn..
    en verder weet ik alleen dat Black Veil Brides 28 oktober in de melkweg speelt en Simple Plan 27 Augustus., maar ik weet niet of je dat luisterd., (cat)


    Ik was bij bmth toen ja ^^ en ik en mn vriendin denken over Black veil brides :3

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ik was bij bmth toen ja ^^ en ik en mn vriendin denken over Black veil brides :3

    haha., ik ook dus., ;3 en ik hem me kaartje van Black Veil Brides al =D

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 17:51 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''