Ok, dit is mijn persoonlijke mening en dit moet er even uit: Ik wil dus echt een jongen zijn.
Onze wereld is zo oversekst.
Ik heb een vriend en die kan enkel grappen maken over mijn tieten omdat die iets groter zijn dan normale, maar echt niet extreem of zo?
En ik bedoel, kijk nou naar mijn broer... Hij gaat zo gemakkelijk door het leven en ik zit met al die vriendinnen/jongens shit. Ik zou hem echt willen zijn.
Iemand die het eens is?
Of not? (No prob., eigen mening is altijd toegestaan.)
-
12 juli 2011 - 15:0712 juli 2011 - 15:07
Ja, ik ooook.
Your make-up is terrible
12 juli 2011 - 15:0712 juli 2011 - 15:08Ik ben opgegroeid met jongens dus af en toe voel ik me net een jongen.
Bwaah ik wil soms zo graag een jongen zijn >__<12 juli 2011 - 15:11Och, ik zou ook zo graag een jongen zijn. Met precies hetzelfde wat jij zegt. Ook alle lasten die meiden hebben, jwz de maandelijkse. Bij zwemmen moet je altijd op je topje letten. En bij een jongen kom je ook gewoon weg met een simpele spijkerbroek en een simpel shirtje. Maar nee bij meiden moet dat weer meer. Allemaal van dat soort dingen. Kortom, ik zou echt liever een jongen willen zijn. Lijkt me heerlijk ^^.
Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.
12 juli 2011 - 15:12Sweeney schreef:
Happy to be a girl."No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John
12 juli 2011 - 15:15Celestial schreef:
Ik ben opgegroeid met jongens dus af en toe voel ik me net een jongen.
Bwaah ik wil soms zo graag een jongen zijn >__<
Herkenbaaaar -boks-Not fitting in gave me a reason to stand out.
12 juli 2011 - 15:15Ik zit hier nu met een kruik op mijn buik omdat mijn fucking baarmoeder aan het leeglopen is en ik wil nu janken totdat ik sterf, omdat het zo een pijn doet.
Dus. Ja.12 juli 2011 - 15:1612 juli 2011 - 15:16Er zitten vast ook wel nadelen aan het zijn van een jongen 8D
"I shut my eyes in order to see.'
12 juli 2011 - 15:17Ik weet het. Ze hoeven niets te scheren, geen maandelijke problemen, hoeven niet in een hele modieuze outfit te lopen -nouja, wel een beetje maar komaan,- zij hoeven alleen maar hun broek op hun knieën te hangen en dan zijn ze koel.
AARGH.some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.
12 juli 2011 - 15:19Sweeney schreef:
Happy to be a girl.Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
12 juli 2011 - 15:19Painted schreef:
Ik weet het. Ze hoeven niets te scheren, geen maandelijke problemen, hoeven niet in een hele modieuze outfit te lopen -nouja, wel een beetje maar komaan,- zij hoeven alleen maar hun broek op hun knieën te hangen en dan zijn ze koel.
AARGH.
Ze moeten hun baard scheren lieve schat. :'D En nogmeer.Your make-up is terrible
12 juli 2011 - 15:20Painted schreef:
Ik weet het. Ze hoeven niets te scheren, geen maandelijke problemen, hoeven niet in een hele modieuze outfit te lopen -nouja, wel een beetje maar komaan,- zij hoeven alleen maar hun broek op hun knieën te hangen en dan zijn ze koel.
AARGH.
Over die broek denk ik echt hélemaal hetzelfde! --'12 juli 2011 - 15:20Assassin schreef:
(...)
Ze moeten hun baard scheren lieve schat. :'D En nogmeer.
Wat nog meer? ^^Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.
12 juli 2011 - 15:20