• Ben jij ook zo verslaafd aan al die misdaadseries op tv? Begin jij ook altijd te raden wie de moordenaar zou kunnen zijn? Moet je het ook afzien, totdat de dader is gepakt? En heb jij wel eens genoeg van alle 'welbekende' stories?
    Dan is dit verhaal echt iets voor jou!

    Los jij deze moord als eerste op?



    Het is het jaar 2014 en president Barack Obama is voor de tweede keer herkozen tot president. In zijn eerste regeerperiode heeft hij veel vrede gebracht in de wereld. Nu probeert hij China ook onder dit vredesverdrag te krijgen, maar was dat misschien één brug te ver?

    Op de dag van de vergadering, wordt hij vermoord en het Witte Huis is in rep en roer.
    Twee agenten krijgen de speciale opdracht om deze moord zo snel mogelijk op te lossen. Kate Wilson en Jack Lumper zijn twee ervaren FBI agenten en werken sinds een jaar samen.


    Dat moet lukken, maar ben jij ze sneller af? Bij dit verhaal krijgt de lezer een speciaal logboek met alle informatie en bewijsstukken die er op dat moment zijn over de moord. De lezer krijgt soms wat extra bewijsstukken om de speurtocht nog spannender te maken!

    Dus wie lost dit als eerste op?


    BIG NEWS! : AAN HET EIND VAN DEZE WEEK IS DE MOORDENAAR BEKEND!

    BTW! Alsof het niet al orgineel genoeg was, ik maak de tekeningen zelf. Alle bewijsstukken zijn dus kleine tekeningetjes van mij (tot hoofdstuk 14, vanaf daar had ik geen scanner meer..) :3! Reageer maar als je het leuk lijkt! :3

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 15:35 ]


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Dit is volgens mij het origineelste verhaal ooit.
    Laat het me weten als je begint. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dom van mij! Zet ik de link er niet bij! Hier is de link ---> Who killed the president?


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Ik vind het juist al vet origineel haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Thanks! *bloost* xD


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Echt wel goed bedacht! & er zit vast veel werk in. (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik heb een abo genomen, blaas me maar omver met je verhaal :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Dit is net zoiets als.. cluedo!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Whaha! JA! Net Cluedo! Alleen moet ik nu van te voren alles heel goed doordenken en ook nog tips, maar, ik heb er zin in! En door al die motivatie hier, ga ik zeker door! Ik had niet verwacht dat er zoveel reacties zouden komen *bloost*. Het eerste hoofdstuk is al voor de helft af! :D Maar ik ben wel bang jullie nu teleur te stellen, de lat ligt nu hoog! Maargoed! Ik probeer het! :3


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Mudblood schreef:
    Dit is volgens mij het origineelste verhaal ooit.
    Laat het me weten als je begint. :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lijkt me echt super, want je kan niet kleine hints geven door beeld. Maar ik vind het een superidee, en een van de weinige abos die ik neem!
    Succes!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ja! Het eerste hoofdstuk staat erop! Veel leesplezier!! Chapter one


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Eindelijk eens een originele story op Quizlet! Ik heb chapter one gelezen en ik moet toegeven dat ik 'm nu toch al heel goed geschreven en erg spannend vind. Een abo voor jou (flower)


    “Love is a contradiction.”

    Dankjewel! :D Dit is pas mijn tweede verhaal hier op quizlet en ik heb hier een hele andere schrijfstijl dan bij mijn eerste story! Ik vind het ook zo bijzonder dat sommige mensen waarvan ik wel eens stories heb gelezen en waar ik wel tegen opkijk, mijn story nu ook lezen! :D *super trots mensje hier*
    Ik had ook niet gedacht dat het zo snel zou aanslaan! Daar ben ik ook echt superblij mee! :D


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    abo (op het verhaal dan :'D) ik vind het echt origneel :'D


    Shoganai i ne~

    Dankje! :3 Ik ga nu alvast wat voorbereiden voor het volgende hoofdstuk! Dat wordt wel een heftige meteen! xd *oehh, tja, als je nu nieuwsgierig bent.. zit er maar 1 ding op, hè? :P*


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman