• Hihi, ik ga de laatste Potter begin volgende week lekker in Engeland kijken, voordat hij uit is hier in Nederland ;D Haha, heb er echt zin in, en ben erg benieuwd hoe dat gaat zijn, de allerlaatste film in het land waarin het allemaal is opgenomen te zien tussen allemaal Britse Potterfans ;D

Ik blijf het toch raar vinden, hoor. Ik ben opgegroeid met die boeken en films, en nu is het straks ineens afgelopen.. *herrinert zich de crush die ze jaren op Rupert Grint heeft gehad op de basisschool*

ars moriendi

Toetanchamon schreef:
    Volgens mij ben ik de enige die het NOOIT heeft gezien/gelezen enz.
    Ik heb nog niet eens één scene volledig uitgezien van welk deel dan ook. :')

Dat dacht ik ook al die jaren, ik heb een 'lotgenoot' gevonden :'D

Vida schreef:
    Ik ga woensdag *O*
    In 3D.

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

Have fun

Bij die titel dacht ik aan Prince Harry

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Ik heb een vriendin overgehaald na veel moeite, ik ga over 2 weken. Maar dan wordt het zeker: 'Waarom heeft hij geen neus?' xD

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Eh. HP is al uit in Nederland hoor..?

I was an angel living in the garden of evil

Lovelyxxx schreef:
    Eh. HP is al uit in Nederland hoor..?

Ik heb hem namelijk gisterochtend al gezien (HP marathon, om 00:05 startte de film xD)

Toetanchamon schreef:
    Volgens mij ben ik de enige die het NOOIT heeft gezien/gelezen enz.
    Ik heb nog niet eens één scene volledig uitgezien van welk deel dan ook. :')

Same here. :'D Ik had ooit een heel klein stukje gezien alleen toen kon ik niet meer slapen. (krul)

Maar veel plezier, lijkt me wel gaaf in Engeland! :'D

Apophis schreef:
    (...)

Ik heb hem namelijk gisterochtend al gezien (HP marathon, om 00:05 startte de film xD)

Ja, daarom. Hij draait in Nederland al, Engeland was wel eerder, maar nu draait ie ook hier.

I was an angel living in the garden of evil