• Door al die topics over 'lengte' moest ik hier aan denken. Yes I am dirty-minded.

Een vriendin van me heeft het laatst uitgemaakt met haar vriendje, en hij deed daarna echt heel kut. Dus zij zat hem belachelijk te maken, met name met zijn 'lengte' if you know what I mean. Maar een vriend van ons -een jongen- vond dat zielig en zei dat ze daar niet mee moest spotten.

Later:
    Hij: Maar hoeveel heeft hij dan?
    Zij: 14 cm.
    Hij: HAHAHAHAHAHA Dat is echt heel weinig :'D

Dat vond ik even grappig (krul)

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

En daarom willen we geen jongens in onze meisjes-topics.
    -wappert met handen- shoeshoe ga eens weg.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:

En bedankt, van je vriendin moet je het hebben D:

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Mijn verwijfde kant geeft de dames gelijk, mijn jongens kant geeft de jongens gelijk.
    Fijn hoor (no_chears)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Devin schreef:
    Euh, was 14 cm niet normaal, aan de grote kant zelfs? Ach, de dikte is belangrijker dan de lengte :Y)

14 is ondergemiddeld, maar niet heel klein ofzo.

Maargoed, ik kan me wel in haar vinden hoor. Mijn ex is ook echt een klootzak en had ook een kleine (12 cm toen die 15/16 was), daar heb ik m ook best wel belachelijk om gemaakt toen t net uit was.

If I were a boy, I swear I'd be a better man.

Assassin schreef:

Kssssst (cat)

We're all mad here.

Padawan schreef:
    (...)

Dan nog; iemand pesten om zijn lulgroote is gewoon laag. Zij trekt zich teveel van hem aan; en ja hij doet ook zielig. Maar zou jij t fijn vinden als het uitgaat met je vriendje (die je dan zou moeten hebben) En hij zegt 'Haha ja ze heeft facking kleine tieten.' Hij is zo geboren; 't is zielig. Maar dan nog. It's just not done. D:

Misschien. Maar het is niet zo dat ze dit recht in z'n gezicht zei. Ze was gewoon fucking boos op hem en dan ga je mensen afkraken. En een vraagje aan jou: doen jullie jongens nooit lullig over meisjes omdat ze te weinig of te veel heeft?

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Nee het gemiddelde is niet 14 cm het is zelf nog minder.. Het gemiddelde is 12-13 cm. Maar veel mannen vinden het klein ookal is het het gemiddelde.. Kvind het zelf ook klein lijken maar eigenlijk is het dus gwn normaal ;S

[ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 14:38 ]

Ik wil een tuin vol egels

Meeeh als het gemiddelde echt zo laag is, ben ik heeeel blij met dat wat ik gekregen heb (bloos)

DarkSavior schreef:
    Meeeh als het gemiddelde echt zo laag is, ben ik heeeel blij met dat wat ik gekregen heb (bloos)

;P Eigenlijk zou iedereen moeten accepteren hoe groot het ook is.. Ook de meisjes, net zoals jongens maar moeten accepteren dat niet alle meisjes grote borsten hebben ofzo...

AngelFox schreef:
    (...)
    ;P Eigenlijk zou iedereen moeten accepteren hoe groot het ook is.. Ook de meisjes, net zoals jongens maar moeten accepteren dat niet alle meisjes grote borsten hebben ofzo...

Dat klopt, maar dat zal niet gebeuren omdat iedereen er weer op zal gaan wijzen en er altijd wel iemand is die een ander belachelijk maakt

[ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 14:52 ]

DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat klopt, maar dat zal niet gebeuren omdat iedereen er weer op zal gaan wijzen en er altijd wel iemand is die een ander belachelijk maakt

Uhu, zo zijn mensen nu eenmaal jammer genoeg. : /

Grappig & Grof.

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

AngelFox schreef:
    Nee het gemiddelde is niet 14 cm het is zelf nog minder.. Het gemiddelde is 12-13 cm. Maar veel mannen vinden het klein ookal is het het gemiddelde.. Kvind het zelf ook klein lijken maar eigenlijk is het dus gwn normaal ;S
    Het gemiddelde in Nederland is 15 cm;). De kleinste penissen hebben ze in China met een gemiddelde van 10 cm, de grootse in Congo met een gemiddelde van 19 cm.

If I were a boy, I swear I'd be a better man.

Ik vraag me af hoe ze het gemiddelde weten.

Your make-up is terrible