• Door al die topics over 'lengte' moest ik hier aan denken. Yes I am dirty-minded.

Een vriendin van me heeft het laatst uitgemaakt met haar vriendje, en hij deed daarna echt heel kut. Dus zij zat hem belachelijk te maken, met name met zijn 'lengte' if you know what I mean. Maar een vriend van ons -een jongen- vond dat zielig en zei dat ze daar niet mee moest spotten.

Later:
    Hij: Maar hoeveel heeft hij dan?
    Zij: 14 cm.
    Hij: HAHAHAHAHAHA Dat is echt heel weinig :'D

Dat vond ik even grappig (krul)

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Assassin schreef:
    (...)

Hahaha, dat maak jij eruit op. (bloos)

Ja, echt. Raar he?

Ja, ik had het hoger verwacht. Naja weet ik dat ook weer. Bedankt voor deze wijze les.

We're all mad here.

Padawan schreef:
    (...)
    Ja, ik had het hoger verwacht. Naja weet ik dat ook weer. Bedankt voor deze wijze les.

Ja, ik ook. (cat) Het stond ergens, maar ik ben vergeten waar.

Your make-up is terrible

Padawan schreef:
    (...)

Hoe kun jij daar over oordelen; ik denk niet dat ik snel jaloers kan zijn hierom. Mijn lengte zegt verder niks :')

Waarom zou je het anders vragen, moet toch een reden achter liggen =3

@Assassin, lieverd niet iedereen hoeft te weten wat ik heb (bloos)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Waarom zou je het anders vragen, moet toch een reden achter liggen =3

@Assassin, lieverd niet iedereen hoeft te weten wat ik heb (bloos)

Ik vond het gewoon leuk om op je te reageren omdat ik me kapot verveel rond deze tijd. En gast ik weet wat er in mijn broek zit; en daar ben ik trots genoeg op :')

@Assasin - Valt me tegen ; Is dat het gemiddelde in nederland of heel de wereld. Want dan houden de aziaten ons naar beneden -gayhand-

We're all mad here.

Padawan schreef:
    (...)

Ik vond het gewoon leuk om op je te reageren omdat ik me kapot verveel rond deze tijd. En gast ik weet wat er in mijn broek zit; en daar ben ik trots genoeg op :')

@Assasin - Valt me tegen ; Is dat het gemiddelde in nederland of heel de wereld. Want dan houden de aziaten ons naar beneden -gayhand-

Geef de Aziaten maar weer de schuld!
    Maar volgens mij was het van Nederland.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Geef de Aziaten maar weer de schuld!
    Maar volgens mij was het van Nederland.

Haha, ja nou ze zeggen dat daar het gemiddelde nogal laag ligt? Nou oké dan valt het nederlandse gemiddelde me erg tegen. D'aww.

We're all mad here.

Padawan schreef:
    (...)

Moooi ;D Be proud of it, tis een van de weinige dingen waar wij mannen trots op kunnen zijn.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Moooi ;D Be proud of it, tis een van de weinige dingen waar wij mannen trots op kunnen zijn.

Dat en het meisje waar je mee bent. Hehe.

We're all mad here.

Padawan schreef:
    (...)

Dat en het meisje waar je mee bent. Hehe.

Hehehehe, true true

15 cm was het gemiddelde volgens mij.

Who cares, een vrouw voelt toch maar 5 cm.

MrsChartered schreef:
    Ten eerste is dat zo klein? :'D en ten tweede; wat een bitch dat ze zit te lullen over de lengte van z'n l*l. (cat) Omg, kom op zeg.. Kan ze hem niet met iets anders pesten? :'D

Zíj een bitch? Hij heeft haar uitgescholden, gedreigt met zelfmoord, de volgende dag wilde hij haar terug, daarna was weer zelfmoord, toen hadden ze weer ruzie. Zij werd er zo gek van dat ze haar polsen zat te krassen bij hem in de buurt alleen maar zodat hij óphield. Toen begon hij zielig te doen. Nu hebben ze weer ruzie. Ze is een wrak geweest en nog steeds loopt hij te kutten. En ze mag hem niet even belachelijk maken? He deserved it.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Sweeney schreef:
    (...)
    Zíj een bitch? Hij heeft haar uitgescholden, gedreigt met zelfmoord, de volgende dag wilde hij haar terug, daarna was weer zelfmoord, toen hadden ze weer ruzie. Zij werd er zo gek van dat ze haar polsen zat te krassen bij hem in de buurt alleen maar zodat hij óphield. Toen begon hij zielig te doen. Nu hebben ze weer ruzie. Ze is een wrak geweest en nog steeds loopt hij te kutten. En ze mag hem niet even belachelijk maken? He deserved it.

Dan nog; iemand pesten om zijn lulgroote is gewoon laag. Zij trekt zich teveel van hem aan; en ja hij doet ook zielig. Maar zou jij t fijn vinden als het uitgaat met je vriendje (die je dan zou moeten hebben) En hij zegt 'Haha ja ze heeft facking kleine tieten.' Hij is zo geboren; 't is zielig. Maar dan nog. It's just not done. D:

We're all mad here.

Atmosphere schreef:
    Who cares, een vrouw voelt toch maar 5 cm.

Nou, dat heb ik nooit gemerkt.

Your make-up is terrible

Padawan schreef:
    (...)

Dan nog; iemand pesten om zijn lulgroote is gewoon laag. Zij trekt zich teveel van hem aan; en ja hij doet ook zielig. Maar zou jij t fijn vinden als het uitgaat met je vriendje (die je dan zou moeten hebben) En hij zegt 'Haha ja ze heeft facking kleine tieten.' Hij is zo geboren; 't is zielig. Maar dan nog. It's just not done. D:

Ik ben het eens met jou. Wij gaan meisjes ook niet zomaar afkraken omdat ze kleine borsten hebben, dat hoort niet. Dat zeg je niet, dat kan gewoon niet. Heb dan ook het respect tegenover ons.