Vanaf welke leeftijd kijken jullie ongeveer misdaadprogramma's? Ik wilde een story starten die lijkt op een mengeling van CSI, Castle en Cold Case, maar ik weet niet wat voor leeftijd ik erbij moet zetten.
Zelf durfde ik pas heel laat te kijken, omdat ik dat bloed en geschiet altijd zo eng vond. *ja ik kan er niks aan doen, maar als je er nachtmerries over krijgt :x*
Maar sinds vorig ben ik helemaal een detective en misdaadnet-freak geworden en vind ik al die politie series heel leuk en kan ik eigenlijk niet meer zonder! Daarom wil ik er graag een story over starten, maar wat voor leeftijd zal ik er neer zetten? Ik wil mensen geen nachtmerries bezorgen, hoewel ik niet zo heel veel over het bloederige gedeelte zal schrijven. Mijn vraag aan jullie, wat voor leeftijd zal ik doen? Hoe oud was jij toen je die series begon te kijken? Is 16 + te overdreven?
Ik heb een nieuwe vraag! En hergebruik dit topic nog even en als ik een nieuwe moest starten dan kan ik dat altijd nog doen! Maar anders krijg je zoveel topics van mij en dat mag toch ook niet ? Het gaat over hetzelfde verhaal!
Is hier iemand aanwezig die heel goed Engels kan? En dan vooral de grammar, die van de verleden tijden?
Ik wil een titel in het Engels: Wie heeft de president vermoord?
Is het dan: Who killed the president? Of: Who has killed the president?
Als het beide kan, hoor ik dat ook graag! Want dan behoud ik de eerste!
Ik wil het gewoon graag weten, want anders ga ik bij de titel de mist al in! Dat zou zonde zijn, nietwaar?
[ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 10:41 ]
Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman