• Zoals de titel zegt !

    Ik erger me aan
    -Ik heb dorst, maar de afwas is niet gedaan
    -Ik mag van mijn vader geen aansteker meenemen
    -Ik heb een te klein hemd aan, waardoor het lijkt alsof ik een blubberbuik heb.


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Ebuddy en dat ik niet gewoon beneden op de Comp mag.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dratalun schreef:
    Aan dat ze bij de bieb alle delen hebben, behalve 4?? Waarom dat nou??

    Delen van WAT?


    Define "good".

    Aan dat mensen nou eenmaal niet sneller typen in een sms dan ze kunnen, en hun msn het niet doet.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik erger me aan:

    - Mezelf, omdat:

    - Ik weer eens te lui ben om 1 glas om te spoelen.
    - Ik niet weet wat ik wil eten.
    - Ik net vakantie heb, maar nu alweer zit te stressen over volgend schooljaar.
    - Ik al om 7 uur wakker werd, doordat het zo in mijn systeem zit om tussen half 7 en 7 uur wakker te worden, door school!

    Ook erger ik me aan:

    - DAT ER NU GEEN MUZIEK OP MTV IS!!
    - Dat ik me verveel.
    - Dat mijn ouders allebei slapen en ik dus ook niet echt muziek op kan zetten.
    - Dat mijn computer een virus heeft en ik nu op de computer van mijn vader zit, maar daarbij zitten de toetsjes heel raar, en nu is het wat lastiger typen dan normaal gesproken (omdat ik normaal gesproken heel snel en blind typ, en nu ook, maar ik maak nu vaker typfoutjes, grr!)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 10:04 ]


    The only person you should try to be better than, is the person you were yesterday.

    GinnyWright schreef:
    (...)
    Delen van WAT?


    Ik gok van de Harry Potter reeks.


    The only person you should try to be better than, is the person you were yesterday.

    Dat het nog lange geen vrijdag is D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat mijn haar vet is.(joehoe)
    En dat ik straks een hele hoop moet poetsen én dat ik mijn voeten heb verbrand.
    (no_chears)


    everything, in time