• Ik ben dus ziek al 3 dagen. Gisteren had ik 39.5 koorts vandaag nog maar 38.5 en ik heb echt facking veel keelpijn hé. dus ik moest zo 3 keer niezen, en dat deed echt veel pijn!. Weet iemand iets voor keelpijn? behalve pillen slikken. Ik durf zelfs niet slikken --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Bestaat er geen siroop voor of zo?


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Awh! Beterschap schat<3 Drink veel thee met honing erin. Honing is erg goed tegen keelpijn.


    Kill them with kindness.

    Hoestdrank, tijmsiroop of van die gele zuurtjes waar je op moet zuigen -ben de naam vergeten-.


    It ain't broke, so don't fix it.

    crescendo schreef:
    Hoestdrank, tijmsiroop of van die gele zuurtjes waar je op moet zuigen -ben de naam vergeten-.


    Strepsils ofzo?


    Kill them with kindness.

    Ouch! Heel veel beterschap!

    Waterijsjes, honing, hoestsiroop.
    En vooral geen zuivelproducten. Daardoor ga je slijm aanmaken en wordt de pijn alleen maar erger.

    IJs! Ik had vroeger altijd élke vakantie weer keelontsteking en dan at ik gewoon veel ijs. Helpt echt. Is zo lekker verkoelend :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tip, ga naar de dokter. Ik had precies hetzelfde en dus een keelontsteking en daarna ook nog een luchtweg ontsteking XD


    -

    Fragile schreef:
    Waterijsjes, honing, hoestsiroop.
    En vooral geen zuivelproducten. Daardoor ga je slijm aanmaken en wordt de pijn alleen maar erger.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.