• Hello everyone (=
    Bij deze dus een make-up wedstrijd haha.
    Ik heb nog 3 juryleden nodig. Ik zal de eerste opdracht online zetten als ik ongeveer 20 leden heb.
    Jury zit vol
    - EMIN3M (ik dus)
    - Prime
    - Aguamenti
    - Likes

    Leden
    - Assassin
    - Tatanka
    - TheLegacy
    - Atmosphere
    - Swendy
    - Carcass 1 + producten
    - Zephyros
    - Fellatio
    - Prim
    - Matched
    - Destay 1 + producten
    - BackForYou
    - CountMeIn 1 + producten
    - youleftme


    Opdrachten.
    × 1 Zoet & Zomers
    Creëer een zomerlook met frisse kleurtjes. Hoewel, je mag maar 2 producten gebruiken om je ogen op te maken. Ook moet je een foto maken van de producten die je hebt gebruikt. Inleveren doe je in het topic!

    Iedere ronde duurt één week!

    Een paar tips:
    - Als je met maar een beperkt aantal producten mag werken, kies ze dan zorgvuldig. Laat de eyeliner weg en pak zwarte oogschaduw met een nat borsteltje of laat de foundation weg.
    - Zorg dat je foto's duidelijk genoeg zijn zodat ik kleuren en evt. details kan zien.



    Ik zou zeggen, meld je maar aan 8D

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 18:43 ]


    Rainbows on my staircase ~

    Carcass schreef:
    PLING.



    Wel even iets; de geel is in het echt heel erg fel, alleen mn licht doet kut dus ik krijg het niet op camera xd.
    In de foto linksboven zie je wat ik gebruikt heb, maar alleen de gele, en de onderste blauwe. (:
    Best moeilijk, met alleen 2 dingen ;o.

    Die is écht mooi! :9~


    Let it come and let it be

    Ik kijk trouwens nogal brak, dat komt omdat ik dat ook ben want ik heb gister teveel gedronken. D:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Die is écht mooi! :9~


    Tenkjoe. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Dit gaat nog heel spannend worden met zoveel mooie ideeën
    (K)


    Muziek is mijn zuurstof

    Fck off D: had net 1 oog XD moest ik het er weer af halen omdat ik weg moest XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Waarom maakt niemand de rest van zijn gezicht op?:'D (Rouge, lippenstift, lipgloss etc.)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Waarom maakt niemand de rest van zijn gezicht op?:'D (Rouge, lippenstift, lipgloss etc.)


    Je mag maar twee dingen gebruiken, en aangezien ik alleen maar geel en blauw heb ga ik dat niet als lippenstift gebruiken (krul)


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    (...)

    Je mag maar twee dingen gebruiken, en aangezien ik alleen maar geel en blauw heb ga ik dat niet als lippenstift gebruiken (krul)


    je mag maar 2 producten gebruiken om je ogen op te maken

    Beter lezen mensen 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    je mag maar 2 producten gebruiken om je ogen op te maken

    Beter lezen mensen 8D


    .. kreun. Sla me even, dankje.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    (...)

    .. kreun. Sla me even, dankje.



    Hahaha :'D Sufferd, ik vond het al zo gek. Ik dacht; Lippenstift en dergelijke hoort toch ook bij make-up? Haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)


    Hahaha :'D Sufferd, ik vond het al zo gek. Ik dacht; Lippenstift en dergelijke hoort toch ook bij make-up? Haha.


    Hahahhaa, naja, ik laat het nu maar, ik zie wel wat er gebeurt ^_^.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Volgens mij dacht iedereen dat ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Volgens mij dacht iedereen dat ;p


    Ik niet haha.


    Your make-up is terrible

    Voor wanneer is de deadline? Dat staat er niet bij


    Kill them with kindness.

    Zephyros schreef:
    Voor wanneer is de deadline? Dat staat er niet bij
    je krijgt een week de tijd ..


    Where words fail, music speaks