• Hello everyone (=
    Bij deze dus een make-up wedstrijd haha.
    Ik heb nog 3 juryleden nodig. Ik zal de eerste opdracht online zetten als ik ongeveer 20 leden heb.
    Jury zit vol
    - EMIN3M (ik dus)
    - Prime
    - Aguamenti
    - Likes

    Leden
    - Assassin
    - Tatanka
    - TheLegacy
    - Atmosphere
    - Swendy
    - Carcass 1 + producten
    - Zephyros
    - Fellatio
    - Prim
    - Matched
    - Destay 1 + producten
    - BackForYou
    - CountMeIn 1 + producten
    - youleftme


    Opdrachten.
    × 1 Zoet & Zomers
    Creëer een zomerlook met frisse kleurtjes. Hoewel, je mag maar 2 producten gebruiken om je ogen op te maken. Ook moet je een foto maken van de producten die je hebt gebruikt. Inleveren doe je in het topic!

    Iedere ronde duurt één week!

    Een paar tips:
    - Als je met maar een beperkt aantal producten mag werken, kies ze dan zorgvuldig. Laat de eyeliner weg en pak zwarte oogschaduw met een nat borsteltje of laat de foundation weg.
    - Zorg dat je foto's duidelijk genoeg zijn zodat ik kleuren en evt. details kan zien.



    Ik zou zeggen, meld je maar aan 8D

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 18:43 ]


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    (...)Dan kun je makkelijk meedoen (:


    Oww (: zet mij er dan maar neer (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat met kleuren wordt moeilijk omdat ik nogal van het zwarte ben.. naja ik kijk wel(krul)


    Only those who listen can hear

    TheLegacy schreef:
    Dat met kleuren wordt moeilijk omdat ik nogal van het zwarte ben.. naja ik kijk wel(krul)
    Zwart ga je ook best veel nodig hebben, ik denk dat je bij 4 opdrachten zwart nodig hebt of kan gebruiken, en eentje staat zelfs in het teken van zwart.


    Rainbows on my staircase ~

    Awesome heb dr nou al zin in.. kan de minimum niet verlaagd worden ? :D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    *neemt abo*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hmm, ik kijk graag toe. Maar sla toch maar even over haha (:


    Harmonia Nectere Passus

    Fellatio schreef:
    Awesome heb dr nou al zin in.. kan de minimum niet verlaagd worden ? :D
    Hm oke, bij 13 zet ik de opdracht erop, en pas als ik 20 heb mag je inleveren, en vanaf dan is het 7 dagen voor elke opdracht. Oke?


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    (...) Hm oke, bij 13 zet ik de opdracht erop, en pas als ik 20 heb mag je inleveren, en vanaf dan is het 7 dagen voor elke opdracht. Oke?

    Deal al wat ik het inleveren niet.. maar nou nog 5 mensen erbij


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik wil de eerste opdracht!


    Your make-up is terrible

    Ach ik wil wel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als het nog kan, doe ik graag mee 8'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    -abo-


    “Love is a contradiction.”

    Archibald schreef:
    -abo-
    Maar jij doet niet mee toch? ;X


    Rainbows on my staircase ~

    ik wil ook meedoen (:


    Where words fail, music speaks

    EMIN3M schreef:
    (...) Zwart ga je ook best veel nodig hebben, ik denk dat je bij 4 opdrachten zwart nodig hebt of kan gebruiken, en eentje staat zelfs in het teken van zwart.


    Haha, awesome n.n


    Only those who listen can hear